Probs med BIOS update på NF7

Bundkort / CPU d.  04. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 197 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
04-06-2004 21:23:18
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg har i dag opdateret min BIOS på mit NF7 V2.0 til den nyeste D24. Det gik også fint, og der stod "BIOS has succesfully been flashed". Jeg clearede CMOS, og startede op igen.

Men efter jeg startede op, har jeg nu fået det problem, at min skærm ikke vil tænde! Det lyder som om, at compen booter op, men skærmen tænder ikke.

Jeg har nu prøvet med et andet grafikkort og en anden skærm, men der er stadig ingen billede.

Hvad kan jeg gøre? Skal jeg pille BIOS batteriet ud eller noget?
Det skal lige siges, at jeg har kommet nye RAM i efter BIOS-updaten Kan det være dem, der er defekte?

Takker på forhånd. :) Håber I kan hjælpe....

Seekers-

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2004 22:04:58
Svar/Indlæg:
197/34
Kunne det tænkes at FBS var sat til noget dit MB ikke kan klare?

Seekers-

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2004 22:30:46
Svar/Indlæg:
197/34
Brugte du det bios update program som de anbefaldede?? Ellers har jeg prøvet at ødelægge et MB med en forkert bios :P Var det inde i windows du opdaterede eller???

Seekers-

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2004 22:43:35
Svar/Indlæg:
197/34
Hmmm... jeg har gjort det med min shuttle :x og det ødelage jeg biosen ved/den ville ikke starte op igen med det var pga. at det var en exe fil og så troede jeg at den bare skulle åbnes i windows men det skulle den ikke :( Fik så bestilt en ny bios hjem og så virkede det hele igen :) kender ikke lige til NF7 men det kunne være problemet. :l