Der er sikkert mange af jer der har set det før (og det skal jeg nok blive gjort opmærksom på :00 ), men dette kabi. er stadig det mest gennemførte jeg har set til dato :)
Til dem der ikke har set det før - der er MANGE sider :D
Ih altså Chris, nu må du virk'li' ta' dig totalt sammen - på en eller anden måde lissom' - den har vi da bare set SÅ mange gange at det helt overgår de gange jeg har........... Nå nej.......
#18 - det er da en skam vi ikke sidder under samme tag, så kunne vi da i det mindste skåle på, at vi ikke lever op til vore respektive kvalitetskriterier for humor, eller mangel på samme :(
os kan i tænke på at det ikke er færdigt endnu! jeg mindes den gang jeg så det første gang *savle*. Det er sku ved at være lang tid siden! (23-08-2003)
#28 - jeg er jo nødt til at have en kvindelig side der kan tale til Chris, så han kan forstå det, ikk' - eller noget - og det blev så Marie Over"ringer" - så det rækker ikke med at være paranoid, lidt skizofreni hjælper også.
Pas bare på med de rejer der - ellers optræder Marie bare i de laksefarvede
#41 - det virker yderst betryggende at blive tilgivet af en ateist!
#40 - Øh fordi jeg har fået den ørkede ide at anvende min signatur til ind i mellem at indeholde en kommentar, som f.eks. Tomg x( n Tomg :00 n Tomg :e n - helt banalt.
#44 - Det var da dejligt - tak for det - nu mangler jeg bare tilgivelse fra en 2-300 andre individer, før end jeg kan lukke mine små øjne og slumre uforstyrret ind - og apropos Stewarts kommentarer i #35 - så i lige måde da: "Dine synder er tilgivet dig"
Tomg ;) n
P.S.
Skal for fuldstændighedens skyld lige gøre opmærksom på at jeg er ligeså ateistisk som en vis PC Doktor.
Nok noget af det grimmeste jeg nogensinde har set. x( Men måske jeg ikke har set det færdige produkt - gider da ikke at sidde og glo 500 billeder igennem. :00
Men det er selvfølgelig bare min mening 8) og stor respekt for det arbejde der er lagt i det. :e
Ahh... det kender jeg godt, og jeg synes stadig at det er noget pop. Men flot pop! :e
-> #57
He he :p
Me too.
Jeg er næsten lige kommet hjem fra en aften med bandet. Damn vi gav den gas! :e
Så hvis der er nogen der har lyst til noget godt musik plus lidt underholdning, så kom ned i det røde pakhus på havnen i Hobro i morgen eftermiddag og aften. Så trykker 'Den røde gummistøvle' den for vildt af! :e :e :e
#59 han vil gøre sådan at man ik kommer til at kunne se botherboardet, som et et Ic7 af en slags. jeg ved ik helt i detaljer hvordan, men jeg tror skam at det nok skal blive "Gennemført"
Mc?:(nus
PS: se evt et af de sidste billeder, hvor han forkromer skruerne på kølehovedet!