#IdleR hehehe...det kan jeg da godt forstå. Men jeg er altså forholdsvis ny i dette forum, og var ikke klar at jeg kunne redigere. Har ledt efter det nogle gange, da det er meget normalt, at kunne red i diverse foras :) :) Men det var først nu jeg hvade brug for det. :)
jeg gider heller ikke diskutere "waste of time subjects" som disse. Det er livet sgu for kort til.
#24 jeg skrev i denne tråd for at hjælpe. Ikke for at høre på hvad man gør forkert i sine indlæg. Så kommentare som du kommer med, om hvad der er sobert, og ikke sobert, kan jeg ikke bruge til så meget. hvordan du ser det, har jeg ikke tid eller lyst til at bekymre mig om. Når man prøver at hjælpe andre i et forum,forvendter man jo ikke at blive´overfust af "Bad karma" vel?
Dit indlæg er jo totalt irelavant....syntes du ikke??
jeg er sikker på at IDleR og jeg nok skal finde ud af det, uden at hive basserne af hinanden. Men hvis du stadig har tid/og lyst til at søge rundt i dette forum efter diskusioner, og skrive indlæg om hvem der har ret og ikke ret, then nock your self out :) - end of story guys-.....................peace out!!!