Jeg sidder lige til LAN og min com har stået hele natten i et lummeret lokale, nu her til morgen hvor vejeret er så fobandet varmt er rum temp ca 30grader og mit vand har ikke helt den kolde stil længere.
Nogen der kender et sejt trick man lige kan lave midlertidigt som kan køle vandet ned? (temp ca. 49-52grader).
Hvis nogen kender et trick til luft køling er det også nice..
Sluk computeren 5 mins med kølingen stadig kørende, ved ikk hva du har af vandkøling, men ved Waterchill kan du "kortslutte" to ledninger på strømtikket til bundkortet! dette vil uden tvivl køle vandet meget hurtigt!...men pas på hvilke ledninger du gør det med :p
hehe desvære se er det et aquacomputer "tank" og det er ikke til at komme knust isterninger deri ..
men prob løst jeg lavede en god cocktail af isvand og nogte supercool jeg havde me dog da det var temp ca 0grader helte jeg en lille deciliter i og det hjalp faktisk utrolig meget hurtigt falder temp fra de 51grader til en 45grader. stabilt.. efter en halv times tid.. men sjovt at se da vandet første nåde ned til cpuen (første led af tre). Faldt temp UTROLIGt hurtigt, et bevis på hvor ondt kobber leder..