Hej Prinsvalium..
Jeg må indrømme at jeg var TOTAL nOOb dengang jeg begyndte... men jeg syntes slet ikke det var svært..
Jeg købte et komplet sæt, fra Waterheads.. Mega sweet..
Der var dual radiator og kølehoved... samt slanger og pumpe...
Alt samle det hele var ikke svært... man skal bare sørge for at stramme slangerne, uden at de flækker/revner...
Jeg lod det stå et par timer, hvor der bare rendte vand rundt... og så var det klar til at sættes på... jeg satte det hele på, og tjekkede igen for lækager.. intet... så satte jeg systemet igang, og jeg tjekkede det tit i starten.. der skulle jo helst ikke gå noget galt..
Efter nogen dage blev man mere og mere fortrolig med det, og syntes det var COOOL...
Jeg har så senere hen fået chipset køler på, som jeg dog er meget nærvøs for.. for det er et INTEL chipset jeg har, og det er bare "clicket" fast... ikke specielt holdbar.. syntes jeg ikke... det kunne have været MEGA sweet hvis INTEL fik lavet huller til kølehoveder...
Mit system køler CPU og Chipset, og mit system er med en tank på små 10L.. og holder næsten altid en gns. temp på 40-45 grader, målt med ABIT EQ... skod... Men det er jo ca. 32-37 grader.. Så det er meget flot... eftersom jeg har clocket en smule...
Jeg har ingen blæsere OVERHOVEDET i mit system.. men skal snart have bygget min radi ind i toppen af mit kabinet...
Jeg vil bare sige, at det er ikke specielt bøvlet, hvis man bare tager det med ro, og behandler udstyrret ordentligt...
Jeg har været rigtig glad for mit system...
Såå... sprøg endelig, hvis du er i tvivl om noget...
MVH
Capiz 8)