RE: brok... TIL Gr-FreeKill

Diverse d.  06. juni. 2004, skrevet af DOMAIN
Vist: 206 gange.

DOMAIN
 
Overclocker
Tilføjet:
06-06-2004 01:13:26
Svar/Indlæg:
28/14
TIL Gr-Freekill

WTF - inlægget forsvant lige før MEEEEN selvom en person brokker sig over noget pis så skal i SQ ikke skrive mit fulde navn og adr.. HVILKET ER VILDT FUCKED UP-- OG ULOVLIGT!!!

han whinede om at jeg havde snydt ham???

for det første kan han rende mig i røven efter alt det pis han har skrevet, så jeg har absolut intet tilovers for en svans som ham, og mange af jer andre brugere her på.. og hvis du vil komme til taastrup for at "smadre" mig med dit "baseball bat" så er du en større kylling end jeg troede.. men du skal være velkommen hvis du vil ha en politisag på nakken-- du siger du vil melde mig til politiet og det skal du væe velkommen til. siger sandheden til dem hvilket oxo nu vil komme her :

vi aftaltes at mødes da han ville købe en cpu jeg havde til salg.. jeg havde skrevet at den var ubrugt og i original amballage men dog uden kvittering. han accepterede dette - vi mødtes så på høje taastrup st. - jeg vidste ham pakken med min cpu, han tog den og kiggede nærmere på den i et par min OG FØLTE på den.. - han tænkte -- og han sagde god for den - fik så alle hans sparepenge =1650 KR - han gik til sit og jeg gik til mit...

hva sker der for det tænker jeg så når han ringer 30 min senere og whiner over at den er væk?? i en uåbnet pakke han lige pludseligt påstår er snittet op i kanter over dte hele??? fatter jeg brik af.. han skal sq ikke prøve at snyde mig.. en aftale er en aftale. og jeg skal sq ikke have en tom pakke tilbage. det skider jeg på. er ligeglad med om du siger du vil politi anmelde mig. SÅ GØR DET.. jeg kan jo blot gøre det samme efter alt det i/du har skrevet om mig.. og Zero gutten der offentlig gjorde min adr/navn/TLF NR - det er sq latterligt af dig.. ps er det en firma adr. men du er til grin. du kender ikke noget til sagen og så blander du dig?? latterligt... du minder lidt om USA..

OG jeg har ikke taget min mob da jeg ikke har været ved den - jeg sagde oxo at jeg ville være væk til dig i telefonen og straks skal du ind og dumme dig..
pga af det her pis gider jeg ikke bruge mer tid på dig.. du har krænket mig og det finder jeg mig ikke i..
drop at ring. tager den ikke,, hvis du ringer med hemmeligt så lægger jeg bare på.. gider dig ikke.. en handel er en handel..

PS jeg har oxo dit nummer - og hjemme nummer - og adr. men jeg er ikke så svag at jeg vil ty til latterlige ting som "hævn" med et "baseballbat" som du/i skrev tidligere.. men endnu en ting man skulle melde af "frygt"??? trusler er ikke sjovt, tænk dig om knægt

latterligt....

Smutter i seng nu.. kommer på imorgen hvis min linie stadig er oppe at køre. skifter selskab fra imorgen nemlig..
Ses alle flinke folk. og jer resten #"¤"¤%%#¤"#%¤&%