#16 takker ;) der går nok lidt tid før det bliver flashet, da jeg ikke rigtig kan finde ud af om jeg tør :) så jeg skal lige have læst nogle guider og sådan noget...
der er ingen farer ved at flashe, medmindre man cutter strømmen til pc lige mens den flasher. jeg har flashet over 30 gange i jagten på den rigtige bios. en gang oplevede jeg dog en korrupt fil hvorefter min skærm var hel sort når jeg tændte. det reddede jeg ved at starte op med startdiskette og taste mig frem i blinde.
den bios jeg har sendt dig er bygget op omkring den originale club 3d bios.
du bruger bare nvflash til at flashe med
skriv nvflash -r det fjerner writeprotection på bios chip
derefter nvflash -u -p biosnavn.rom
det flasher den nye bios ind. det er vigtigt du skriver både -u og -p da de gør de muligt at flashe med moddet bios
backup af din originale tages ved at skrive nvflash -b
jeg har desværre ikke mulighed for at sætte et tv til, men tv-out skulle virke med denne bios. jeg bruger driver 53.03 og ounktet hvor man kan søge efter andre displays er der. det var der ikke ved en anden bios jeg prøvede. men meld lige tilbage når du har prøvet
måske, men jimmer fra xtremesystems har lavet en speciel til pow. det fede er at nogle af hans bioser fjerner throtling samt øger strømmen med 0,1 volt til kernen uden man skal lodde
#28 Surf_Sound, mit POV Geforce FX5900XT sort model er IKKE flashet men jeg overclocker uden probs fra 390/700 til 502/952 så prøv først at overclocke UDEN at flashe GFX-bios på dit kort.