Grunden til jeg siger som jeg gør om TT lanfire kabinettet, er ikke at det vrimler med dem når man kommer til LAN. Ej heller er det fordi jeg har noget imod ThermalTake - for de har skam masser af fine produkter på programmet. Det er heller ikke fordi jeg ikke selv har råd til det - for det har jeg skam rigeligt.
Det er af flere årsager at jeg bruger ordet "grimt" om det + taler negativt om det.
For det første er det fordi jeg ikke kan lide den rodede stil som deres kabinetter udstråler. Jeg synes det ligner en tilfældig sammenblanding mellem varenumrene i et casemodding katalog.
For det andet er det hele TT´s ide med at sælge noget der er "premoddet" som jeg mener er forkert. Det fraviger fra betegnelsen "moddet" i det øjeblik det er serieproduceret. Spørg en hvilken som helst casemodder om han mener at alle kabinetter skal være ens - jeg tror godt i kan gætte svaret på forhånd.. ;)
I kender sikkert osse godt det at man hører et stykke musik, som man synes er fedt. Der går gerne ikke mere end 1 uge, så er der 30 remixes af det lavet af 30 andre personer - og ligegyldigt hvad der gøres vil det aldrig lyde som originalen. Man går derved hurtigere hen og bliver træt af lige netop DET stykke musik, fordi det ikke er "the real thing". På samme måde synes jeg at TT har gjort mig og tilsyneladende osse et par stykker mere ( set i denne tråd ) trætte af den slags kabinetter.
Det er skidesynd, for udover at deres temperaturfølere aldrig viser 100% ens og at blæserne gerne larmer efter forholdsvis kort tid, er det kabinetter som i samlekvalitet og finish er fuld ud på højde med "originalen" Chieftec.
En klog person sagde engang; "Coolness is in the eyes of the beholder" - oversat til dansk er det noget med at det "fede" ved et kabinet kun ses i øjnene af den der SYNES det er fedt. Med andre ord er det en smagssag om kan kan eller ikke kan lide TT Lanfire kabinetter.
Jeg kan ikke lide dem, og synes helt ærligt det er synd at jeg skal klandres for min ærlige mening når det er den der bliver bedt om. Uanset hvad den mening så end måtte være, kan man vel bare konstatere at vi allesammen gudskelov ikke er enige. :00