Asetek' s respons ang. nVentiv

Køling d.  07. juni. 2004, skrevet af AsPeCt
Vist: 509 gange.

AsPeCt

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 18:51:16
Svar/Indlæg:
162/12
Så har salgs manageren hos Asetek udgivet en officiel statement til nVentiv's fallit erklæring.

http://forum.vapochill.com/sho...

Det ser lovende ud..

Kort sagt siger han at Asetek altid har og altid vil, stræbe efter at lave de bedste "state-of-the-art" produkter.
Følge de krav som deres kunder stiller dem. Dermed sørge for altid at yde maximum for klientellet.

Han nævner desuden at de ikke vil udnytte situationen, ved at hæve priserne eller stoppe udviklingen. De vil fortsætte som de altid har gjort.

Det ser jo alt sammen godt ud.. Men lad os nu håbe at der er en konkurrent som vil rejse sig, og yde modstand. Da konkurrence ihvertfald ikke gør tingene dårligere.

Til dem af jer med nVentiv udstyr, tag et kig på dette link

http://www.xtremeresources.com...

Marci som huserer på TrueXtreme forum, har startet en tråd hvor man kan se hvilke personer der imod betaling kan reparere, fylde gas, efterse, etc. ens nVentiv grej. I øjeblikket er han den eneste på listen, men der kommer garanteret flere til.
Så til dem af jer, som kan finde ud af den slags ting. Skriv jer på!
Gode penge til jer, og god hjælp til ligesindede.

Marci undersøger også om han kan replikere de forskellige socket-kits som nVentiv har lavet. Dette ville jo være et kæmpe plus, til dem af os, som er født med 10 tommelfingre.

nCa

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:00:13
Svar/Indlæg:
714/10
Det lyder lovende :) måske kommer der et socket 775 kit med tiden :e

Mattias

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:07:15
Svar/Indlæg:
287/14
Håber godtnok vi i fremtiden kan få ny socket kits :) Og mere sealstring!

Infinity

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:13:18
Svar/Indlæg:
482/6
Det lyder sq nok som det bedste der kunne ske efter nVentivs konkurs... lad os håber at Asetek kan leve op til deres ord!

Jeg håber for alle nVentiv ejere at den tråd, som #0 linker til bliver stor og med masser af hjælpsomme brugere i en masse lande...

Alt i alt, held og lykke til jer der ejer nVentiv systemer!!

AsPeCt

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:19:52
Svar/Indlæg:
162/12
hehe.. Ja

Jeg har købt mig en pakke seal string fra StudieData.. Det er det eneste jeg kan forestille mig at mangle i nærmeste fremtid.

nCa

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:28:51
Svar/Indlæg:
714/10
Jeg har 4 pakker seal string :r

Enten var det var et impuls køb, ellers er jeg bare ik kommet mig over den forskrækkelse.

AsPeCt

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:31:56
Svar/Indlæg:
162/12
Lol.. nogen der vil købe Seal String?? 1 m - 250 kr.. ? anyone? hehe.

Spøg til side..
Det ser godt ud fra Asetek's side. Godt at se de fokuserer på kundernes interesser.

Wise

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:52:51
Svar/Indlæg:
1604/60
Det kan man bare se, jeg håber da at der bliver andre der kan tilbyde noget koldt til folket ;)