Greendata = Møg****

Bundkort / CPU d.  07. juni. 2004, skrevet af Thizen
Vist: 261 gange.

Thizen

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:00:25
Svar/Indlæg:
178/34
davs der.. er normalt glad når jeg sidder med nyt hardware i hænderne.. men idag da jeg gik hele vejen hjem fra posthuset i lorte regnvejr med mit nye bundkort var jeg ikke glad... og ihverfald ikke da jeg pakkede det op! Hva fanden sker der! jeg får et "nyt" Max3 tilbage fra RMA som jeg havde fået fortalt samme dag Greendata modtog det til rma .. de fandt fejlen og jeg fik sendt et nyt.. jo fix nok! MEN på det nye board var der kølepasta på sokkel og bracket, ram slots var åben OG fra nordbroen og hele vejen ned til den nederste chip på bundkortet fra kalksporet fra en eller flere dråber vand! det her tegner seriøst på jeg har fået et brugt board der er blevet sendt til rma af en anden der har gjort vandskade på det!!! inde i agp og nogle pci slots et metalbenene irret ligesom når metal får vand! bagpå var nogle af banerne "brændt" op så man kunne se kobberet!! man kunne tydeligt se det havde været brugt, selvom blæserne så meget nye ud og ingen støv på dem så tyder det her på en gut der har monteret vand på det.. med det samme han tænder sin comp med nyt bundkort er vandet utæt! og hvorfor fanden skal jeg så ende med det hos mig!?? aargh jeg er så fucking sur at jeg kunne tude!! well.. frygt ej! med sådan en "god og hurtig" RMA service ringede jeg da til dem.. blev sat om til salgsafdelingen og snakkede med en der hed Thomas.. han sagde at teknikeren som stod for min rma sag snakkede i tlf med nogen og at han havde hænderne fulde, jeg spurgte hvorfor de ville sende mig et brugt board og han undskyldte det med: "Vi ville aldrig sende noget hardware tl nogen kunde hvis hardwaret ikke virkede! vores tekniker er dygtig og jeg er sikker på han har tjekket det igennem for at se det virker.."

hm.. han bad mig give ham mit tlf nummer så teknikkeren kunne ringe mig op når han var færdig.. nå jeg ventede nogle timer.. ringede igen for at hører om han havde tid nu.. nej det havde han ikke.. han havde stadig hænderne fulde.. hm ventede så til ca. halv seks elelr ldit før, dvs. jeg regnede med at ringe lige før det jeg troede var lukketid, på den måde kunne jeg jo lettere få fat i ham! men nope.. ingen tog den skide telefon! hhhhmmhmhmh well .. har ikke prøvet at tænde boardet da det nok alligevel vil lave fejl hvis jeg ikke sætter cpu og ram i.. men jeg vil ikke sætte cpu og ram i det board når jeg er næsten sikker på det ikke virker / griller min cpu/ram.. det er en for stor risiko at tage syntes jeg..

jeg kalder det her for den værste service jeg har fået hidtil, har fået mange dårlige sager ud af it butikker men det her er sgu det værste!

Hvis dig der havde boardet før sidder og læser det her så skriv lige! er ikke sur på dig men vil gerne snakke med dig..

mht. Greendata, så har de heller ikke Max3 på lager ifølge deres hp.. jeg tror de sendte mig det her i hast for at "yde service" da de ikke havde et nyt på lager.. og at de var klar over at det var defekt.. jeg syntes fandme det er noget lort at gøre! helt ærligt!!! x(

ringer igen imorgen inden kl 8.30 hvis de altså er der til den tid.. ellers senere.. hvis de nægter det så kører jeg fandme derud og "truer" dem med det! det kan bare ikke passe! vil have mine penge tilbage!! aj ha da.. det er virkelig lort.. nu har jeg siddet ved en Amitech pc med en AMD K6 på 300 mhz hele weekenden.. jeg er satme træt af den så har sgu glædet mig til ny mobo.. hvad jeg så får.. = LORT... fuck fuck fuck da os..

vil gerne hører om i har erffaringer med Greendata og hvad jeg har ret til nu.. kortet er knap 6 måneder gammelt og det var ikke min skyld det gik i smadder..
på mailen jeg fik samme dag som de modtog det skrev de at fejlen var fundet og de ville sende mig et nyt.. har jeg så ikke ret til et nyt bundkort? hvis de ikke har det har jeg så ret til at få mine penge igen? hvad kan jeg gøre for at få det her ordnet? altså.. hvad har jeg ret til! ? ?:(

billeder af boarded kan ses her:

i burde kunne se skaderne.. nogle billeder er taget af kalkpletterne som i også kan se hvis i kigger godt efter..

HJÆLP MIG!!

:x :(

mvh En meget meget meget mega skide sur Kølerfreak...

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:11:35
Svar/Indlæg:
2786/120
Kør op til dem og smid kortet i fjæset på dem med krav om pengene tilbage... Og køb et andet mobo et andet sted... Så hellere sidde med en AMD K/6 lidt længere og så få noget ordentlig service... IMO :00

Thizen

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:13:28
Svar/Indlæg:
178/34
mm.. og hvis de nægter at give mig penge?? btw den amd k6 laver fejl i alt så den er ikke sjov!!

blazz

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:16:54
Svar/Indlæg:
70/35
De skal give dig pengene tilbage, de har jo solgt dig en defekt vare. Hvis de ikke vil, så tru med ombudsmanden eller pressen, det plejer altid at åbne døre :e
Held og lykke med sagen

Greforb

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:20:33
Svar/Indlæg:
359/115
Send dem en mail. Send den til teknikafdelingen og lad dem få 24 timer til at svare. Hvis de kun har een tekniker og han snakker hele tiden med kunder, kan det sommetider være meget lettere at komme igennem på email.

nCa

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:20:39
Svar/Indlæg:
714/10
OMG :(

Det er vist en sviner fra Greendata.

Mit Max3 er også derfra, det var det eneste sted de havde dem på lager da jeg købte mit, og service ja......det kom 2 dage efter, så det kan man ik klage over, men RMA´er fra Greendata har jeg "heldigvis" ik haft endnu. Men næste gang der skal købes ind, bliver det måske ik lige Greendata, medmindre de har en meget troværdig forklaring :o

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:21:16
Svar/Indlæg:
2786/120
#2 De kan sq da ikke tilladde sig først at give dig en defekt rma-vare, og derefter nægte at give dig pengene tilbage... Så ER det sq den dårligste service i DK... :l ;)

LilleIndianer

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:23:36
Svar/Indlæg:
1404/19
--> #6
Udover chippen.dk

-->#0 det er sq surt det der!!!

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:27:26
Svar/Indlæg:
398/29
det er sur urt, men at dømme udfra "directoriet" på dine billeder "møgsvin" så er du i en lettere ophidset tilstand, hvorfor du sikkert har lyst til at korsfæste dem... (ville jeg nok også have...) men snak nu med dem i morgen, og hør hvad de siger ,men det er klart utilfredstillende sådan noget... Men skal vi ikke holde os for gode til at svine dem til før vi har hørt deres udlægning, der sker jo svipsere en gang i mellem.. desværre

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:29:50
Svar/Indlæg:
1498/226
Tjaa... har du ikke lige fået den ind af døren.. du har 14 dages FULD returret...

Capiz 8)

Thizen

Superbruger
Tilføjet:
07-06-2004 19:30:43
Svar/Indlæg:
178/34
hm ja.. vil meget gerne have mine penge tilbage.. som sagt ringer jeg til dem imorgen formiddag hvis ikke de er der da så eftermiddag efter min prøveeksamen... jeg VIL have pengene tilbage.. det kan bare ikke passe.. det eneste der er godt ved det board de har sendt mig er den nye model af deres nordbroesKØLER som er gjort lavere :e undskyld mig for at være kølefreak :r men det ændre nu ikke min mening om Greendata´s(Josh fra Greendata) "service" :(