Mærkeligt strøm problem på PoV

Diverse d.  09. juni. 2004, skrevet af H_L
Vist: 131 gange.

H_L

Superbruger
Tilføjet:
09-06-2004 18:27:37
Svar/Indlæg:
288/39
Sagen er at jeg pillede den lille blæser af på mit pov 5900xt og erstattede den med en 80 mm blæser. Påmonteringen gik fint nok og jeg satte kortet i bundkortet og startede op. Den kommer til winxp startup billede og de bevægende firkanterne i bunden fucker fuldstændigt op, altså alle mulige forskellige farve der bevæger sig forskudt af hinanden. 10 sek efter får jeg en en blå skærm og tænker det var fandens...
Jeg piller self. kortet ud og kigger efter at der skulle ha' faldet lidt lim på kortet, men det var der heldigvis ikke. Jeg sætter kortet i igen for at prøve igen, jeg tænder for maskinen og nu kommer den helt ind i windows og det hele vises fint nok, men jeg får et advarsels billed af at kortet ikke får strøm og finder ud af strøm stikket ikke er sat i. Pc'en slukkes, strømstik i og starter pc'en igen, men den laver grafik fejlene igen og går i blå skærm.
Altså den går i blå skærm hvis stømstikket er i og uden virker den...
Va' dælen er der lige sket her?! ?:(
Ps. kølerprofilen er temmelig kold...

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2004 18:33:05
Svar/Indlæg:
3162/78
den har måske ik ordenlig kontakt mellem profil og core... det strøm stik der er med kortet er rimlig dårlig kvalitet! ta et andet og se om det stadig siger det med det strømproblem!

Det ka også være din PSU der halter bagefter!

H_L

Superbruger
Tilføjet:
09-06-2004 19:21:24
Svar/Indlæg:
288/39
Jeg tror, jeg misforstod dit svar fordi jeg rev lidt i power in stikket på kortet og ikke det medfølgende kabel, men det virkede sjovt nok og kortet kører fint nu...
Men måske var det slet ikke det der løste problemet, men en eller anden tilfældighed... :o :e