Tja, der vel lidt forskel, men lidt har vel også ret.
Jeg vil sige det sådan, at hvis du render rundt men din pc til lan. så tag den lette udgave, men hvis pcen står det samme sted, så tag den tunge kobber model. ;)
Forskellen er nu ikke mere end max 2 grader i alle de tests jeg har set, og det er kun ved i forvejen temmelig høje temperaturere der overhovedet er en forskel.
Moderator
Tilføjet: 10-06-2004 11:32:15
Svar/Indlæg:
7881/1165
hmmm... jeg venter lige på mit athlon64 (når jeg engang får det købt) også vil jeg ellers kigge mig om efter den. 7700-CU istedet!! Den er bare hammer lækker!!
Jeg plejer også at rense den men en vatpind, men sidst da jeg støvsugede, prøvede jeg lige at sætte mundingen hen til Zalmanèn. Jeg syntesdet fungerede fint, jeg kunne næsten få det hele væk, i løbet at få sek.
Dette skal selvfølgelig gøres mens pcen er slukket :e
#8 Det skal så ikke gøres overhovedet. Er du klar over hvor meget statisk elektrisitet der er i fætter støvsuger? Og hvis der er noget din pc ikke kan lide så er det statisk elektrisitet så jeg håber for dig at du ikke bruger det trick mere da det kan ende galt. ;)
Moderator
Tilføjet: 10-06-2004 12:00:30
Svar/Indlæg:
7881/1165
13# jeg er nu mere her på overclocking end hardwaretidende. Synes det sjove er gået af hardwaretidende, der er ikke så mange skægge rygter, og fremtidsgisninger længere. Det var det jeg oprindeligt fandt sjovt ved hardwaretidende. Idag kigger jeg bare forbi en gang i mellem. Og synes nu også at vi mangler en dansk-rygte-side efterhånden, der ser seriøst og analysere, sammenligner og giver et godt bud på fremtiden!! Det er der ikke i hardwaretidende længere!
For når jeg monterer min, syntes jeg man skal rode længe med den, for at finde den rette dybde for skruerne. På min kan det betyde mange graders forskel, alt efter hvor hårdt jeg spæder, hvis jeg spænder for hårdt kan den slet ikke starte. ?:(
-> #16 Kunne ikke have sagt det bedre selv, synes bare tit når man snakker om cpu kølere inde på hardwaretidende går de meget op i at den ikke må veje mere end 300gram når vi snakker om amd. Ellers knækker den jo af som de siger LOOOOL Ej man skal selvfølgelig være varsom med sin maskine hvis man har store kølere som vejer meget.
-> #17 Hmmm jeg har da bare sat min fast, og skruet indtil den ikke kunne mere.
Jeg regner ellers med at få 7000a-cu i fødselsdagsgave imorgen :) Men nu er jeg sq blevet bekymret for vægten... Nu overvejer jeg ALCU :o #20 takker for linket, ok test men der var da enorm forskel på load temperaturerne mellem CU og ALCU!
Hmm jeg er bare bange for at den knækker af mit P4P800, men hvis CU køler de 7 grader bedre, kan jeg da blive nødt til at vælge den :e
-> #24 Tror sgu mere du komme til at skære i køleren, end at sende dit mobo til rma *GG* måtte selv skære i den før den kunne sidde på mit mobo Abit (Hvornår lære bundkort producenterne at overholde atx standarden x( )