Jeg må sige tak for rådene men jeg er stadig på bar bund....
Jeg har nu efter snart 36 timers kamp med windows installation stadig ikke fået windows på mit system.
Jeg har foreløbig prøvet at skifte hdds, både ata og sata, formatere, ompartitionere, low-level-format, osv. Jeg har skiftet ram. Har prøvet med 3 mærker og forskellige mængder fra 256 til 1gb i størrelse.
Jeg har prøvet flere versioner af windows, forskellige cder med samme windows version, og mindst 10 forskellige cd-rom drev.
Har også ændret bios indstillinger til default, fail-safe, optimal og hvad vi nu ellers har. Intet har virket... :(
Kan det være mit bundkortet der er problemet?
Jeg er efterhånden rimelig træt af det her nu, og jeg kan ikke forstå det for det hele er sprit nyt. har fået det hele med posten i torsdags men havde ikke tid til at samle før i går.
- note: Første gang jeg starede maskinen op var der ikke noget problem og jeg installerede xp som jeg nu har gjort så mange gange før... Efter installation af drivere hoppede jeg rask ind på windows update hvor jeg valgte opdateringer og begyndte at downloade. Maskinen genstartede spontant under installation af en opdatering og den har kunne nada siden da :(
Overvejer en bios update selvom jeg er sikker på at det ikke har den store betydning. :(