Superbruger
Tilføjet:
12-06-2004 23:44:02
Svar/Indlæg:
398/29
jeg går og er lidt fascineret af Barebones... men jeg har noget imod at bruge 2-4k på noget, jeg reelt ikke har brug for :) jeg sidder pt. med en 1700@2400+ med 9500pro... jeg kunne godt tænke mig, at have en barebone... og jeg er lidt forelsket i både MiniMe og Digidice, men de er begge intel maskiner :( og min fornuft har aldrig været til at bruge over 1k alene på processor, og digidice / minime fås ikke i amd *hulk*... derfor går jeg lidt og tænker på at lave en barebone selv :) ligesom NoNig :)
Derfor vil jeg bygge en selv! jeg tænkte mig at bygge i træ, evt. plast eller kulfiber, hvis nogen ved hvordan og om det kan se pænt ud! (det fylder jo mindre end træ).
Jeg skal nok have et andet bundkort, helst til amd :) ... men hvis der findes et super intel bundkort til 400kr then so be it... Det skal selvfølgelig være lille, for at kunne bruges til det... Indtil videre er det mindste jeg kunne finde vha. edbpriser.dk et Asrock 19,8 * 24,5cm, til Socket A.
Hvad gør jeg mht. psu ?? - hvordan får jeg en ind ??
alle ideer mht. dette emne generelt er kærkommen... det skal jo gerne være noget jeg kan spilde min sommer på...