Jeg har lige købt et ASUS K8V SE Deluxe og der til en AMD Athlon 64 3200+ og en raptor 2 (WD750GD tro jeg nok) Jeg har installeret win XP pro to gange. Men efter kort tid (første gang 2 dage og anden gang 8 dage) har der begge gange sket en fejl hvorefter jeg ikke kunne starte op. Det virker totalt som hvis jeg ikke havde installeret noget på maskinen. :l
Begge fejl er sket efter fejl ved overclockning af min CPU.. den fik vist mere end den kunne klare (første gang 15 % og anden gang 12,5% ) men dette påvirker da normalt ikke ens data på sin HDD
Er der nogen som har erfaringer med at oc en pc med Win på et SATA drev ?? er det hardware eller software problem .. og hvad kan jeg gøre ved det ?:(
Der er intet at gøre, end at lade være med at overclocke på det board der. Grunden til at du smadrer din win install er pga. at bundkortet ingen AGP/PCI lock har, så lisså snart du hæver din fsb, hæver du også agp/pci speed = hdd data corruption.
#0 Du har købt et rigtig godt bundkort, som klart er et af de bedste bundkort til AMD64 - Undtagen hvis du vil OC. Der er bundkortet til gengæld tæt på at være ubrugelig.