Hejsa, nu har jeg simpelthen besluttet at mit grafikkort skal belønnes med et peltier element, men nu er det så jeg bliver i tvivl om hvad der vil give mest for pengene/være bedst/være smartest:)
Ja nu ville jeg jo gerne lyde som en der bare har helt tjek på det skidt, men sandheden er lidt en anden for jeg er nød til at spørge om sådan et frækt element kører på 220V eller 12V... det er da 12V er det ik?
Hmm... ja jeg behøver vel ingen isolering gør jeg :e
Ej det er pjat med mig, isolering er tjekket af på min liste nu, men kan du lige i vendingen svare på om den der swiftech "alt-i-en-løsning" er god nok eller om det er det rene møg?
>Sorte slambert, jeg har denne fra studiedata http://www.studiedata.dk/produ... og der kan jeg overclocke mit 9800pro til 454Mhz på coren, og det synes jeg er udemærket. Det er peltier og kølehoved i en, dog ikke på 226watt :) Tror at jo højere jo bedre, det er dine penge og krav der sætter grænsen, dog hvis du laver det ordenligt som Sajmon skriver, så kan hjemmelavet blive lige så godt og bedre end færdig lavet.
æhhh.. nogen der kan sige mig hvordan sådan et element virker?? :00 syndes det viker lidt underlig at først smider man en masse watt efter cpu'en og så smidder man ligeså mange watt af påkøling... :00