Hvad skulle meningen være med den her bedømmelse?
det er klart at shg.dk, IT-butikken samt de andre store vil have kunder som ikke er tilfreds, der er jo mega mange som handler ved dem og derfor er der også generalt flere klager, da de sælger mere.
I mangler jo generalt data, hvis i nu satta op imod hvor mange kunder de har solgt til, ville det jo være mere realevant at lave sådan en bedømmelse.
husk også at nogle af folkene herinde, direkte selv har bedt om at få en dårlig service, da de ikke selv har været fair overfor, firmaet.
Jeg har kun oplevet en gang hvor jeg har fået dårlig service og det var da jysk computer gik konkurs, hvilket er ved at være en del år siden.
ellers kan jeg tælle ca. 600 handler på nette (hurtig gennemgang af alle de bekræftelses mail jeg har til at ligge) hvor jeg har købt Computer dele, så kan du jo regne ud hvor mange % det er som jeg har haft dårlige eksempler med.
nå men det var bare en ide, jeg synes generalt det er dumt at give den type karakter til butikker, jeg synes egenlig at vi skal lade edbpriser.dk om det.