Hey folkens Skal snart igang med at bygge mig mit eget kabinet i træ. Så ville jeg bare have et skelet til at skrue træpladerne på. Nu er mit spørgsmål, hvem kan lave sådan et skelet til mig?
Hejsa, jeg har bygget mit eget kabinet i træ, henholdsvis MDF og limtræ..
MDF er let at arbejde med, men har dog det problem at man ikke kan skrue noget fast i enderne på pladerne, så jeg har brugt nogle stykker limtræ til at montere MDF pladerne på... desuden har jeg taget pladen til motherboard med pci-slots fra et gammelt kabinet som så er skruet ind i pladerne...
anyways du kan kontakte mig på en PM hvis du vil høre mere, eller icq: 38471342, eller hvis du er interesseret i at se det og bor i nærheder af roskilde..
#4 du kan godt skrue ind i enden af en mdf plade du skal bare bore for med et mindre bor så træet ikke flækker,anyway jeg har en god artikkel gemt som du får her. http://www.tweakup.dk/article/...
#4 Jeg kontakter helt sikkert dig senere. Jeg bor i nærheden af Roskilde :p #5 Læste faktisk den artikel i går. #6 Ja nemlig det jeg tænkte. Det er jo derfor jeg prøver at se om nogle ved hvor man kunne få det bygget.
problemet med alu er ikke at få det lavet,problemet med alu er at det er ikke særligt lyddødt,hvis der er den mindste ting der ryster eller banker transporteres lyden rundt i hele skelettet
#7 prøv at dyppe skruen i lidt vaseline inden du skruer den i så river den ikke så meget i træet,evt brug dyvler sammen med skruen p.s for dem der ikke ved hvad en dyvel er er det en lille rund træpind