Superbruger
Tilføjet:
17-06-2004 09:17:05
Svar/Indlæg:
316/10
Nu har min kæreste efterhånden set på mig vandkøle computer i så lang tid at hun fik lyst til at prøve, da hun godt kan lide en udfordring valgte hun at prøve på vores printer, desværre har hun åbenbart ikke helt forstået de grundlæggende principper, for det blev i hvert tilfælde med en balje vand direkte ned i printeren under en vinduespudsning. Jeg var på stedet i løbet af et par sekunder og trak straks strømmen, men det var for sent, printeren var død på stedet og må antages ikke at have lidt. Lugten af død printer kommer noget hurtigere end lugt fra andre døde ting, lige med det samme lugtede det meget. Efter at have givet den førstehjælp med hårtører i afklædt tilstand og den havde fået hvile natten over forsøgte vi at give den lidt strøm for at se om vi igen kunne få liv i den, stendød og igen lugt.
Men en ting har min kæreste lært, det eneste hun kunne sige udover øv var: Forced upgrade!
Så jeg har luftet tanken om en farvelaser når nu holdningen også er sådan hos hende, der kunne dog være andre ting der var lidt sjovere at lave en forced upgrade på, men jeg kan da glæde mig over at det er første stykke hardware som er død pga direkte kontakt med vand (ikke pga vandkøling, for der er røget andet også).
Til sidst vil jeg da lige sige at jeg står med en del toner til en HP 1200 Laserjet, så hvis nogle har sådan en er jeg muligtvis aftager.