Dette spørgsmål henvender sig specielt til ejere af HIS Excalibur Radeon 9800 PRO IceQ. Mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvad fik I med i pakken og, hvor købte I det?
Jeg købte mit fra www.databutikken.com og det jeg fik med var: Alle de nørvendige kaber, Driver cd, WinDVD 5, og en gamecd med nogle kedelige demoer.
Hvis du går efter en stor ekstra pakke skal du nok købe gigabyte kortet. Der var der flere Fulde og sjove spil med end jeg nogen sine har set med et andet kort bla: Raven Shield, Splinter cell, Sirious sam, heavy metal og rigtig mange andre.
# 5 - du har ret! Eller efter min mening har du ret. Jeg købre ikke grafikkortet, fordi det har et "fedt" bundle, men, fordi køleløsningen er god. Jeg ville blot vide, hvad jeg kunne forvente at få med i købet 🙂
He det er ikke meget der er med, men det nødvendige plus lidt ekstra er fuldt ud tilfreds med mit især PowerDVD 5. Det er altid godt med noget DVD medieafspiller når man mest mangler det :e
Fik oven i købet det spil i verden der nok må gå for at være det mest underlige nogensinde(Zanzarah - The Hidden Portal), som praktisk talt er Pokémon med feer :P