Sajmon>> Man skruer nok bissen på?? For lige at få det slået helt fast, så vil jeg FANDME IKKE SAMMENLIGNES MED FOLK DER SKRIVER TUDETRÅDE OVER NET-BUTIKKER! FÆRDIG BASTA SLUT!
Jamen så graver vi svinet op éen gang mere - jeg har før gået direkte efter struben, og jeg ved at andre brugere også af og til kontakter jer direkte når der er et eller andet. Problemet er bare at der åbenbart SKAL denne slags tråde til før i åbner øjnene.
Den der "hvis det bare er en enkelt der råber op, så lukker vi øjnene"-holdning, den kan man slippe udenomkring ved at lave en tråd i forummet.
Og så må i sgu' undskylde at jeg skriver denne slags i dette forum, for det er jo ellers ikke fordi i selv skriver følgende om forummet:
"Under dette emne kan du skrive spørgsmål, kommentarer og/eller eventuel ris og ros til Overclocking.dk. Vi modtager gerne konstruktive forslag til forbedring af siden"
Hvad er dette "rum" så til, hvis man ikke må komme med forslag til forbedringer?!? Skal alt foregå bag lukkede døre efterhånden?
Jeg er efterhånden så harm over den måde siden her bliver kørt på, at jeg får lyst til at købe mig fattig i psykologtimer!