2# flot at sammenligne med grafikkort.. så er det dem der PRODUCERER dem der er synderen!
og taler vi om fysiske ting.. at download en fil er noget andet.
vær lidt mere hellig..
3# ja enig, dem der sælger i stor stil = Tjener penge på andre beskostning, dete r DEM de skal gå efter.
dem der en gang imellem downloader en film burde de da ikke gå SÅ meget op i!
Det bliver jo nok RET svært at stoppe anyways med den udvikling af især internet, og portaler osv.
9# de kunne også bare overveje at sætte priserne på deres lort ned! de fleste danske kunsterer laver aligevel også lorte musik.. så køber du en cd med 2 opblæste hits, og resten er noget lort, og ja, det var så 150kr. ud af vinduet, på en cd man er træt af 3 uger efter..
12# kan godt se din pointe, og er enig.. måske er dine priser LIDT for lave, men enig, de ville sælge meget mere.. det hjælper jo ikke på salget at alt stiger 10kr. pr. år
13# netop, det burde være begrænset hvad de taber.. hvis det nu lykkedes dem at få fjernet de møgdyr der STORsælger STAKKEVIS af film, og video osv.
Så kan det umuligt være store beløb, for det er MEGET begrænset hvad folk anyways gider at købe, og så er der jo radio, og optager for resten, for ikke at tale om alle de online radio kanaler i alle genre man bare kan bruge.
15# hold nu op med at piv sådan!
tro ikke en skid på de taber penge, jo måske, men det er fordi d3e bruger SÅ FANDENS mange penge på at udgive småfisk der ikke er en skid værd, DROP popstars, og alt det crappy shit de bruger penge på!
17# jeg nægter at tro du får stor bøde for 10 film!
Tror slet ikke de gider tage sig af det!
ellers bliver det max nogle tusinde kroner.
18# helt enig,..
Desuden mener jeg det med online musik køb, såsom TDC, og det ipod værk der har lanceret, hvor man akn købe enkelte numre osv, er fremtiden, det er jeg ret sikker på..
For som 18# er inde på, FOLK gider ganske enkelt ikke købe deres LORT!
Der er ALT for mange "kunstnerer" idag, og meget er det er noget skod, seriøst, der findes SÅ mange bare på det danske markede, og det hjælper ikke de laver alle mulige programemr for at finde flere.
Kan godt være jeg Whiner (men overgår dog ikke red_martians :00 )
Og til sidst:
kan godt være det er ulovligt, MEN jeg vil skide HØJT, og flot på APG, deres metoder er ikke noget som jeg på nogen måde vil give min respekt for.
"Jeg bryder ulovligt ind på hans pc, og ulovligt downloader hans filer, for at se om han MÅSKE har downloadet noget ulovligt" FLOT
:00 :o