-> Alle
Stille og rolig nu... det er jo ikke alle der lige formulerer sig lige heldigt.
Fyren er tydeligvis ikke af samme kompetence som jer, så tag det roligt. Ros til jer der holder jer i ave ;)
-> Trepkos
Nu har jeg læst hele tråden igennem.
Jeg har to forslag:
1: Din strømforsyning sender konsekvent fejlstrøm igennem computeren.
2: Dit bundkort OG grafikkort er defekte.
Du kan teste dette, ved at gøre som du retteligt har gjort. Teste dem i en anden computer. Det er en sikker udelukkelsesmetode, som kan spare dig for unødige problemer mht. teknikerløn ;)
Du har testet om ram, og harddisk fungerer?
Anyway, så har jeg et forslag til en metode.
Pil al unødig hardware ud af computeren. Dvs., at du til sidst kun har: grafikkort, bundkort, RAM og CPU i computeren. Tjek derefter om alle tingene har god kontakt, er grafikkortet sat helt i, er CPU'en sat helt i og det samme med rammene.
Du kunne jo evt. også tjekke for skader på hardwaren. Er det bøjet et par ben på CPU'en (selvom den virker), er der en beskadiget kobberbane på grafikkort/RAM?
Osv. osv. Hvis du ikke lige selv ved hvad du skal kigge efter og ikke har nogen i nabolaget der har forstand på den slags. - Så har jeg et rigtig godt forslag til dig:
Tag og pung op med en fair teknikerløn og få en venlig professionel til at kigge på den for dig. Han har overblik... eller det skulle han da gerne have ;) over hvordan sådan noget sidder sammen. Han har ligeledes mulighed for at tjekke hardwarens stand uafhængigt af hinanden.
Det er som regel i prislejet kr. 500,- men hvis du kan gøre ende på et ½ års "lidelser" så betal manden!
Men som sagt: Tjek lige først for "dumme-fejl" ;)
- og hvis du stadig ikke finder noget dér, så er der nok ikke nogen anden udvej. Få det så også lige ordnet på garantien. Det ville nok være det bedste/billigste :)
Good luck mæ'et! 8)