Har selv oplevet noget lignende da jeg købte min nuværende telefon. Bestilte telefonen april 2003, da kostede den 1999,- Jeg bestilte den pr. Efterkrav, da forretningen ikke havde E-mærket, og jeg ikke havde handlet med det før.
Et par dage senere blev jeg kontaktet af sælger, at han ikke kunne sende pakker pr. efterkrav hvis værdien oversteg 500,- så han sagde jeg skulle overføre pengene til hans konto. Det gjorde jeg så, og gik så hjem i den tro at nu ville min nye telefon komme inden for en uge el. lign. Jeg skulle blive klogere. Der skulle gå 2 uger, hvor ingenting skete, hvorefter jeg mailede sælger, han sagde at han ikke havde dne på lager, og på grund af helligdage mm. så ville han sende den den efterfølgende mandag.
Fint tænkte jeg så, men igen skulle jeg blive klogere. Jeg fandt så inde på hans forum en tråd hvor 3 andre stod i samme situation som mig, og som havde meldt ham både til EDBpriser, (hvor han fik en reprimande) og politiet.
Alt i alt endte jeg med at få min telefon, men dog efter at jeg måtte have kontakt til både EDBpriser, forbrugerrådet, en masse andre kunder, og sælger selv.
Min pointe er at selvom sælger virker som en reel person på det info man kan skabe sig ud fra hvad man kan se online såsom hjemmesider el. lign., så er det ikke altid nok.
Sørg altid for at sikre sig firmaet er i orden. find andre køberes erfaringer og prøv at undgå betaling før produktet er landet.
Glæder mig at høre at trh55 fik sin vare, og FIDDOO jeg håber at dit også ordner sig.
\\foo`