-> #16
Det er det sgu for mig! :l
Har sovet dårligt i omtrendt en 8-14 dage.
Inden for den sidste uge har jeg nærmest været "nægtet" søvn.
Tirsdag: Blev student. Familie tam-tam... kedeligt! Sad længe oppe ved computeren. Drak nogle "Grünes" og kom først i seng omkring kl. 3.00
Onsdag: Var i biffen med en veninde og se 'Harry Potter 3'. Bagefter skulle jeg hjem og se bold på storskærm/projektor. Fik rigtig hældt nogle bajere og lidt sprut ind. Kom relativt sent i seng. Omkring klokken 3.00
Torsdag: Studenterkørsel. Skulle op klokke 6.30. Ca. en time senere skulle vi samles i Hobro og pynte lastbil. Fra godt og vel klokken lidt over 8.00 og til kl. 20.30 kørte vi rundt i hele oplandet. I en åben lastbil med vind, blæst, træk og lidt vand. Drak rimelig meget... Var i byen om aftenen... kom hjem kl. 2.00 og i seng kl. 3.00
Fredag: Demission på gym. Sov længe, men var stadig småstiv kl. 17.00 (:l) og opnåede tømmermændslignende tilstand ca. en time senere. En god fadbamse fik rettet op på det. Skulle køre hjem selv, og kunen ikke drikke for meget.
Det hele tiltede da der skulel deles legater ud, og jeg fik sgu ét. Så skulle jeg da med al djævelens vold og magt med i byen og fejre det. Som sagt, så gjort. Var hjemme omkring kl. 3.00-3.30 og skulle op igen næste dag...
Lørdag: Skulle op klokken 8.00 - 9.00 og ca. en time efter gik turen mod Køge.
Søndag: Sov i ca. 6 timer (dejligt!) og kørte hele vejen hjem igen. Faldt om i sengen med tøjet på, vågnede en time senere. Badet i sved. Smed tøjet og sov indtil kl. 22-23.00. Og nu sidder jeg så her og nørder oc.dk for vildt! :00
... fuck det! Jeg smutter sgu i seng igen! :p :e