Overclocker
Tilføjet:
19-06-2004 16:45:31
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej alle sammen...
Jeg sidder med et problem... Hvor stort det er håber jeg nogle kloge hoveder herinde kan hjælpe mig lidt på vej med..
Har lige købt ny computer til min lillebror. Det er dele som jeg så selv sætter sammen.
Følgende er købt
CPU: AMD Athlon Barton XP 3200+/400, BOX
Bundkort:NF7-S v.2.0, nForce2, AGPx8, LAN, FSB333, Dual DDR3200
Ram:Apacer 2*512MB PC3200 DDR RAM
Grafkort: ASUS AGP-V9570 Geforce FX 5700
Hardisk: En jeg allerede havde... Har kørt fint i anden maskine.
Strømforsyning: 450 watts
Problemet som opstår er at den fryser. Den når ik særlig langt, det svinger fra 2 sek til 3-4 min. Alt fryser og jeg kan ik lave en skid udover at genstarte.
Jeg har haft skiftet alt med andre tilsvarende kompunenter. Det eneste jeg ik har skiftet er bundkort. Men ellers så har jeg prøvet med, andre ram, CPU, harddisk og grafkort.
Jeg vil os tro jeg har prøvet det meste i BIOS. Holdt øje med varmen på cpu og lign. Kørt CPU op i mindre Mhz.
Harddsik er ældre model så den køre ik på SATA. Der fulgte dog SATA converter controller med... Men det har jeg ik afprøvet om sku ha effekt!!!
Der er nok flere ting jeg ku skrive som jeg har prøvet men jeg kan ik lige komme på det...
Men jeg ville blive mææægtig glad hvis der var nogen som kunne komme med forslag til hav problemet ku være.
Eller om der er nogle specille fejl somplejer at opstår ved fekl på boardet... Da det er det eneste jeg ik har haft skiftet, da jeg ik har noget andet som erstatning...
Håber at høre fra nogen da min lillebror går og tripper over ahn ik kan bruge sin nye spand :(