Når jeg åbne IE er startsiden [about;blank] og jeg kan på ingen måde ændre det når jeg går ind og vælger en anden så laver startsiden sig selvom til [about;blank] igen, og det er ikke en normal [about;blank] side der er ligesom en søge side i den!! jeg troede det var noget spyware jeg bare kunne fjerne med ad-aware og virus program men det hjalp ikke har brugt Ad-aware (nyeste update) F-secure (nyeste update) og hjemmesiden fra Norton med livescan http://security.symantec.com/s...
intet har hjulpet! min mor har samme problem så håber nogle vil hjælpe aner ikke hvad jeg skal gøre for at slippe af med den *pis* side!! nogle gode forslag!
Hmm jo nu forstod jeg det alligevel! Det virker ikke men kan heller ikke se hvad det skulle hjælpe da jeg gerne selv ville vælge min startside! det er kommet igår da jeg sad og surfede rundt på google.dk og da jeg så tændte svinet imorges var startsiden den [about;blank] og jeg kan ikke få den til at lade være!! helvedes træls!
gør som #3 ellers kan du gå ind på spywarefri.dk jeg havde samme prob. men fik usandsynlig god og hurtig hjælp derinde. Så tjekker de også lige din comp. igennem for andre nasty spyware prog.
Hvis dette program ikke finder noget., så må du bruge Hijack This ti at finde frem til dit spyware. Jeg er næsten 100 % sikker på at det er spyware - og Hijack This vil finde det.
nej den hijack cwshredder fandt intet overhovedt!! det drejede sig om følgende filer!! 1: Sp.html 2: Jaaaa.dll det var disse to filer som voldte ploblemer 1 fandt den i mappen C:\Documents and Settings\Find Jo\Lokale indstillinger\Temp 2 fandt den i c:\windows\system32
#17 nøjagtig samme problem jeg havde bare ikke den mulighed da jeg havde deaktiveret den funktion temlig skidt!! bruger ikke outlook så der har jeg ikke oplevet noget men jeg kan se når jeg går ind og ændre min startside så er der en fil der brokker sig over at jeg enter den så jeg tror stadig der ligger noget men kan ikke få det lort væk møg træls!!