-> #7
Og ?:(
Det er fem ud af 12 der koster penge. Det er måske kun lige 3D Studio Max er der "dyrt".
Men sådan er det jo. Vil man have noget der dur, er man altså nødt til at betale de hårdt prøvede programmører lidt håndører ;) Den anden... skal vi kalde den "eMule"-mentalitet kan jeg simpelthen ikke håndtere. Så er det sagt.
Derfor mente jeg, at det var lige så retfærdigt lige at nævne nogle af de billige programmer.
Derfor kommer programmer som: WinDVD, LeapFTP, Vue d'Esprit 2 og Paint Shop Pro - med.
Man skal være et skarn hvis man mener at disse programmer er dyre. For ellers har man enten intet begreb om hvad den slags i virkeligheden koster, eller så er man bare for vant med, at kunne trykke "søg" og "download".
Jeg ved godt at jeg måske lyder lidt hård, og det er heller ikke ment personligt.
Jeg vil selv gerne have det så billigt som overhovedet muligt. Men jeg vil ikke have noget... "gratis" og skilte med det. Jeg er udemærket godt klar over hvor udbredt det er, og jeg sidder også rigtig og pudser glorien. Men nu er det engang bare sådan jeg har det... ;)