2# Man kan da sagtens bruge oc.dk til at sælge andet end HW ligesom man sagtens kan snakke om andet end HW og computer, så det emd man skal finde en anden side synes jeg nu ikke man behøver.
6# ;) yes :)
11# Har også lagt mærke til at folk whiner i en salgs tråd over de synes den er for dyr. Og synes folk det jammen så kan de da bare smutte. Det er sælger der bestemmer det HELE og han bestemmer fulstændigt selv hvordan han vil køre tråden. Og har folk alligevel noget at indvenne i en sådan tråd så synes jeg de kan sende en PM til den person, så tråden ikke bliver spammet!!!
Jeg har nu ikke noget imod at folk sælger andre ting her på oc.dk, selvom det ikke lige er HW relateret så kan man godt sælge det, eller snakke om det!
12# På det pungt kan jeg slet ikke være enig!! Hvad er der galt i en gæst som kommer og opretter en profil og sælger noget, han kan da være mindst lige så ærlig som nogen anden her inde. Og det med de skal have 50 svar.. hmm nej, så ender det med der sidder en ny som vil sælge noget og sidder og fylder en masse tråde med miningsløst bæ så som :D jaa weee og det gider vi heller ikke.
13# ja du har ret det holder ikke at brokke sig her, ikke for at lyde sur eller noget, men der er jo ikke andet at gøre end at prøve at snakke med din køber om problemet, det kan jo være der er en grund.
Ja det kunne være godt med nogle regler. Men tror det bliver svært at lave nogle ordenlige nolge. Men kom endelig med forslag hvis du har nogen, og også gerne andre, så kan vi altid prøve at samle dem, og finde ud af noget. En lille skabelon der kunne være i en salgs tråd kunne være noget med, stand, alder, sted, mindste pris, bank/efterkrav og om der er kvitte de kunne være meget gode at have, for så sliper man for mange spørgsmål som 19# siger ;)
20# Ja det har du ret i. Det med regler kan godt blive svært, da alle lige pludselig begynder at lege politimand (hol.dk) og det kommer der ikke noget godt ud af. Og selvom sælger er en sur sut så er han da i sin fulde ret til at sælge til andre, om det er over msn, pm eller mail det er da lige meget. Han KAN og han MÅ. Om det er moralsk rigtigt, er noget helt andet.. :00
Man kan selv deaktivere indlæg i ens gæstebog, så der kun står dem man vil have ;)
21# Yes. Jeg plejer altid at sige hvor jeg ellers har det til salg, og evt. linke til de andre salgs tråde så folk selv kan holde sig ajour, hvis jeg ikke lige er på pletten hele tiden.
22# Det vil slet ikke holde det med man SKAL skrive 2 linie i en tråd før man kan poste, da der er mange svar på blot få ord.
23# lol hehe
26# Kan følge dig i det hele, og det er også derfor jeg siger længere oppe at det kan være svært at lave et regl sæt, da folk selvfølgelige har forskellige hldninger til tingene.
31# Det synes jeg er en meget dårlig idé. Da et kort svar kan være ligeså godt som 3 romaner der er sat sammen. Den funktion med gennemsnits længde af indlæg kan kun være en lir ting som man kan bruge, men som jeg meget meget nemt kan undværre at skulle se på. Og det er ikke fordi jeg selv er en af dem der skriver mange korte indlæg, men synes bare det er en irelevant pop ting som ikke behøves. Dog synes jeg det kunne være en sjov tign at ha så man kun SELV kan se det for sig selv, men at andre kan se den ville jeg ikke synes om. Den vil muligvis også have den funktion at den fik folk til at bare at skrive løs i tråden og bare fylde på med tillægsord og det behøver vi heller ikke. Så tænk lidt over det ;) :)
32# Yes, lidt som jeg har skrevet lidt længere oppe i min tråd (skrev det før jeg læste dit:p)
34# nu ved jeg ikke hvilken tråd der er tale om, og den skal absolut ikke postets herinde da det ikke gacner nogen overhoved. Men igen, det er jo noget om moral og etik om hvornår man vælger at overholde det man selv har skrevet. Og hvad hvis han har modtaget mailen før 24. Men først ser den 00.15?? hvad skal han så gøre. Han sidder med 2 købere, én tror han har højeste bud, mens en anden ved han har budt højere pr. email inden tids grænsen?? hvad skal stakkels sælger så gøre i dén sitiuation. ?:(
Damn det var så en længere smørre hehe :p