Det giver bedre billede, men det er vigtigt at du disabler det inden du kører benchmarks. Gå ned i højre hjørne og højreklik på gfx-driveren, der finder du et faneblad der omhandler open gl og direct 3d, sæt dem begge til fastest, dvs. uden anti-aliasing og Anisotropic filtering.
jeg ville også mene at scoren er fin.. mobo'et er jo også med et intel-chipsæt ( mener at det ikke er vildt highend? ) og hvis ram bare er standard, og han kun kører fsb 200??
hmm.... så er det vel bare hvad dit system får... selvom jeg vil mene at du burde få på den anden side af 20K og 10K, men hva faen, tror ikke at du har nogen problemer med de kommene spil ;)
med min 3,2 på et msi 875p neo fis2r får jeg med et 9800xt 20200 i 2001 og godt 7300 i 2003, så den 3,6 #13 sammenligner med må da ha en brist. #0 din burde da få noget mere efter min menning :l
har du installeret de nyeste chipset drivers fra intel? kunne være det!!!!
Men prøv følgende:
1. Download nyeste chipset drivers fra intel 2. Gå ind i bios og load optimized defaults 3. Formater og installer WinXP 4. Installer chipset drivers du downloadede 5. Installer service pack 1 og opdater via windows update 6. Installer den nyeste Catalyst 7. Installer 3DMark01 8. Sæt Direct3D og OpenGL sliderne helt til venstre (optimal performance 9. Lav 3 3DMark01 loops 10. post din score her!
Hvis det ikke hjælper så har jeg ingen ide hvad det ellers kan være! Men nok noget inde i bios der skal tweakes!
#53 Så er jeg løbet tør for idéer!!! Hvis der er noget der kan gøres så bliver du vist nødt til at have en geek til at sidde og rode lidt med din comp! ?:(
Jeg synes nu ikke det lyder dårligt det du får i 3DM03. De kort man har set har jo fået over 10K men de har jo også allesammen været overclocket, da de ikke var overclocket fik de kun fra 8k+ Så synes ikke der er nogen grund til at tage det så tungt.