Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2004 01:28:25
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg søger et program til en form for synkronisering.
Det "planen" går ud på er, at jeg gerne vil have en lille, strømbesparende, stille computer til at stå og downloade demoer, programmer, opdateringer osv. om natten, hvis/når/mens min store comp er slukket...
Programmet skal lagre filen i en midlertidig mappe, og lige så snart den kan se at den anden computer er oppe at køre, overfører den filerne til evt. et netværksdrev el.lign. på den store.
Derefter skal det så slette filerne på den lille...
Dvs. at jeg kan sætte den til at hente en UT2004 demo mens jeg ligger og sover. Når jeg så om morgenen tænder for den store, og filen er hentet færdig, overfører den filen via 11/100mbit netværket og voilá. Derefter er den at finde på et delt drev eller en delt mappe.
Fidusen ligger i, at det hele sker automatisk. Det eneste jeg skal gøre er sådan set at vælge de filer der skal hentes...
Jeg ved at Download Accelerator Plus kan noget lign. men den kan ikke overføre filen til en anden computer og så slette den. Allerhøjest lave en slags midlertidig mappe, og når filen er hentet overføre den.
Men igen, computeren/mappen er jo netop ikke tilgængelig...
Nogen der kender et program der kan noget i den retning, eller har et forslag til hvad jeg evt. kan gøre/bruge. Og hvis I kender et program der kan gøre det med f.eks. Kazaa/WinMX/eMule osv., ville det være fedt!