<b>Følgende er skrevet udfra egne oplevelser / erfaringer og kan på ingen måde henføres til min stilling som skribent på dette site!!!!</b>
1_2_know :
#overclocking.dk blev startet som erstatning for en anden IRC kanal nemlig #oc.dk. De nærmere omstændigheder er irrelevante i denne sammenhæng, men vær forvisset om at der viser sig flere tilfreds brugere på den nuværende, end på den gamle kanal.
Tonen er i modsætning til mange andre steder ret kontant, og vores retningslinjer for kanalen bliver fortolket til de seriøse brugeres fordel. Med andre ord betyder det at folk der ikke kan styre deres evne til at spamme kanalen med ligegyldigheder, det være sig Away beskeder / PCW søgninger / AMSG / dårlige eller forkerte råd til folk / generelt lameri, med rund hånd bliver vist udenfor i op til 2 timer ad gangen. Hvis man ikke kan tage det "slag over fingrene" og fortsætter med at dumme sig, bliver dette i meget få tilfælde til en permanent udelukkelse.
Der er et lækkert system man kan udelukke folk med, i modsætning til en hjemmeside hvor det at banne folk har helt andre konsekvenser end man for det meste ønsker.
Det som ret beset er dit grundlæggende problem, er at du kun ser tingene frem til din egen næsetip. Chatter man på Quakenet, som er et gamer-netværk, er man ofte i farezonen når man bevæger sin opførsel over i nærheden af CS-gamere. De fortolker regler som de vil, spammer som de vil og kan absolut ikke gennemskue hvordan jordkloden kan andet end at rotere om netop deres personlighed!! Det betyder gerne en sviner af den anden verden når man gentagne gange viser dem døren. Der er du lidt anderledes, for du stopper ikke allerede der.
I et sådant tilfælde betyder det at dine indlæg på denne side - faktisk efterhånden en hel del - bærer præg af din manglende evne til at distancere mellem hvad der foregår her kontra IRC. Jeg kan som eksempler nævne <i>"der kører personlig hetz mod mig - specielt BOFH"</i> og <i>"Sajmon redigerer sikkert det jeg siger til hans fordel"</i>...
Det du basalt set mangler er modenhed og evnen til at vurdere en given situation, og handle rationelt ud fra den vurdering.
Det er f.eks i min verden ret umodent at skrive "weeeeee xxx indlæg!!!" her på siden.... :00
Det du skriver i #68 er bare en dumsmart bemærkning, i den uendelige strøm der kommer på skærmen når du kommanderer tastaturet. Det kommer slet ikke som nogen overraskelse for mig ihvertfald....
Til at slutte med, er jeg led og ked af at skulle tale sådan om / til andre. Jeg er osse led og ked af at skulle diskutere det her emne på en overclocking-side som denne, hvor størstedelen af brugerne sørger for så pænt et forum. Men på trods af PM´s og uendelige querys på IRC, har du stadig ikke forstået hvad det er folk har imod dig. Eller for den sags skyld hvad JEG har imod dig og din opførsel. Men ligesom sidste gang du fiskede efter stemmer på dit system fik Devastator ud af skabet, så får du her min ærlige mening om dig og din opførsel...