Cooler Master Cavalier 1

Case-modding d.  22. juni. 2004, skrevet af OneEighty
Vist: 202 gange.

OneEighty

Superbruger
Tilføjet:
22-06-2004 23:47:18
Svar/Indlæg:
116/17
I forbindelse med at jeg snart køber ny computer, har jeg virkelig søgt overalt efter et kabinet som har en prisklasse på omkring 1000,-, og som ser godt ud (stilet, ikke poppet som fx. TT's kabinetter), dette synes jeg har været noget af en opgave.
Jeg faldt så over dette inde på StudieData's hjemmeside, og synes det ligner noget for mig :)
Men... men... men... Jeg vil jo gerne have mig et vindue i siden, ve og mærke uden selv at skulle stå med en sav og en tube lim. Jeg har så set inde på CoolerMaster's hjemmeside, at sider med vindue i bliver lavet. Jeg har desværre bare ikke kunne finde en forhandler som sælger disse, nogen som ved hvor man kan anskaffe sig sådan en svend?

Her er lige link til kabinet btw:
http://www.studiedata.dk/produ...

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2004 23:49:21
Svar/Indlæg:
2540/228
wow det ser sgu da rimelig nice ud det kabinet der :p
kunne dog godt undvære den lille benzinmåler i bunden :00

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2004 23:52:25
Svar/Indlæg:
2453/80
syns det kabbi ligner en kaffemaskine..! hvis jeg var dig ville jeg gå efter CoolerMaster Stacker ;) jeg har selv lige bestilt et fra www.overclockers.se ! det koster godt nok lidt mere end en tusse, men det er dælme en dejlig og stilet kasse :) ;)

OneEighty

Superbruger
Tilføjet:
23-06-2004 00:18:17
Svar/Indlæg:
116/17
Tja, jeg sys nu den er ret fed og retro, i forhold til såen et digitalt display, men selvfølgelig hver sin smag ;)

Jeg kan bedre lide designet på cavalier frem for stacker, selvom stacker også har et fedt design. Og desuden har jeg ikke brug for et kabinet som er så stort.

#ALLE
Ingen som ved hvor man kan købe sider med pre-installed ruder?