Dinovo vs. Microsoft Wireless Desktop Elite

Diverse d.  23. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 186 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
23-06-2004 19:29:55
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej!

Jeg er på jagt efter et tastatur/mus, der ser godt ud, men stadig med de rigtige features... Har prøvet modellen fra MS, og den virker sådan set ok, både mht. batterilevetiden på deres nye produkterne, men bestemt også på designet af tastaturet...

Logitechs Dinovo model, må jeg erkende at den virker ret cool, men hvad med det medfølgende software? er det noget crap? og BT hubben, fungerer den optimalt? regner med at den skal bruges til min pda og mobil... og evt bt headset hvis det kan lade sig gøre?

Hvad er jeres meninger om de to modeller? Ved godt der er noget af en prisforskel, men alt ialt skal jeg bare have noget jeg bliver tilfreds med.
AMD

Superbruger
Tilføjet:
23-06-2004 19:32:34
Svar/Indlæg:
497/56
Jeg har Dinovo sættet og er meget tilfreds. Dog bruger jeg ikke BT hubben men har en kammerat der gør til hasn telefon og der er så vidt jeg ve dingen problemer.

Softwaren er ok i det omfang jeg bruger den :)

Steffan

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2004 19:37:43
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg har et logitech Cordless Desktop MX (bluetooth) ....

Og den bluetooth hub virker med praktisk talt alt hvad jeg har prøvet at forbinde ... bluetooth headsæt ... bluetooth mobil ... og bluetooth PDA ...

Til PDA'er kan man faktisk også lave en slags Bro forbindelse ... så man kan få internet på PDA'en via computeren ...

Og software virker udemærket ... efter min mening ...

Såe hvis du i forvejen har en del bluetooth ting ... som du skal bruge med computeren og du ikke har en bluetooth hub i forvejen ... så er logitechs bud et godt valg ...

Men jeg ved ikke lige hvordan tastaturet (diNovo) er i forhold til Microsofts tastatur ... Men musen (MX900) ... den er noget af det bedste jeg nogen sinde har prøvet ... (den virker helt klart bedre end MX700) ...

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2004 19:48:27
Svar/Indlæg:
1996/65
#3 ... du kan kun bruge headsættet til headsæt ... altså bruge det som microfon og høltaler ...

Såe Voice Chat er det godt til ...

Men styring kan man ikke direkte bruge det til ... så skal du da ihvetfald have fat i noget 3. parts software .. som er beregnet til formålet ...

Omkring F-taster ... hvad mener du ... Der er så vidt jeg ved F-taster på alle tastature (F1- F12) ...

På mit tastatur kan man dog trykke på en tast som hedder F-lock ... som gør at F-tasterme bliver lavet om til programerbare taster ... Man kan altså skifte imellem de normale F-taster ... og genvejs tasterne på mit tastatur ...

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2004 20:09:32
Svar/Indlæg:
3532/303
En ting er sikkert.. Jeg har aldrig haft nogle problemer med logi's drivers.. Kun musse driverne.. de virker ikke så godt med f.eks. HL, CS og DOD alt det der HL mod faktisk!
Jeg har et lidt ældre logi key.. det er super.. driverne er som de skal være, de viser meget præcise info om f.eks. batt !

Så jeg har da også overvejet, og gør det nok, at når jeg får nok penge, så køber jeg nok dinovo'et!