Hurtig hjælp - Proz med 160gb

Diverse d.  24. juni. 2004, skrevet af TigerDyr88
Vist: 233 gange.

TigerDyr88

Superbruger
Tilføjet:
24-06-2004 11:27:36
Svar/Indlæg:
35/9
Hej allesammen

Jeg har et mega stor problem med min helt nye Maxtor 160 GB IDE HD. Jeg startede med at lave en partion og så formatere den. Så lå jeg 100 GB backup over på den. Så tog jeg strømmen fra den for at formatere mine 2 andre drev. Så her i dag ville jeg sætte den til for at kopiere noget af backupen over på en af de diske jeg lige havde formatere. Jeg har lige lagt XP Pro ind på en af de andre dreve. Tror i så den kunne finde drevet i XP? Nej det kunne den self. ikke. PIS... Prøvede så at ta' administrere ved højre klik på Denne Compter. Der var drevet, men der er ingen partion på den nu. Hvad skal jeg gøre? Jeg skal bruge alle de 100 gb der ligger på den... Kan i hjælpe mig???

PLZ HJÆLP MIG...

På forhånd tak

KillerFrog

Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2004 11:30:08
Svar/Indlæg:
1950/230
Hvordan har du sat den op, som sekundær.!!!

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2004 11:33:41
Svar/Indlæg:
1581/5
har du installeret følgende: http://support.microsoft.com/d...
?

Det kan tænkes du har haft gjort det da du tog backup, og så mangler det nu, eller omvendt.

Evers

Superbruger
Tilføjet:
24-06-2004 11:49:52
Svar/Indlæg:
226/21
Hey ;)

Havde du din harddisk sat til, mens du instalerede Windows på de andre? For så kan Windows-setup'en, nemlig godt fucke up i partitionen. Det skete nemlig for mig, for et par uger siden. Tjek evt. tråden her:
http://www.overclocking.dk/for...

Men jeg løste problemet ved, at finde et program der hedder File Scavenger. File Scavenger er et recovery program, der kan finde dine dataer tilbage. Jeg fik det til, at gennemsøge min harddisk der var uden partition, for windows setup'en havde kun slettet harddiskens TOC (Table of Continents, eller hvordan det så end staves), og ikke de rå dataer. Den fandt uden problemer alle mine gamle filer frem fra harddisken, og jeg kunne så kopiere dem over på min anden harddisk. Hvorefter jeg så formaterede den harddisk som Windows ikke ville finde.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej ;)

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2004 12:02:05
Svar/Indlæg:
1419/29
vis du satte stikked i mens den maskinen kørt har du dræbte din disk, har selv gjort det med en maxtor 60gb men det var osse den gang jeg vidste nada om comp.

TigerDyr88

Superbruger
Tilføjet:
24-06-2004 12:14:04
Svar/Indlæg:
35/9
Min disk er ikke ødelagt... Nu vil jeg lige prøvet at gøre det #3 skrev... Så håber jeg at den kan finde dem frem igen.