Arrgh> Sidder strandet på jobbet stadigvæk, skulle ha' haft fri kl. 15..... :l Sådan er det at være chef, når alle kulierne melder sig syge op til en weekend...
Juvic> Hehe, hvis Doom3 nu udkommer og 6800U viser sig at udradere x800xt totalt i det spil, så har jeg jo ikke rigtigt noget valg vel? Jeg har stadigvæk Doom2 liggende på disketter fra "way back when". Jeg er en fan. Og jeg ville slet ikke kunne leve med tanken om at det kunne køre 50% bedre bare med et nyt grafikkort.... :e
Nå, men anyway hvilket grafikkort man skal vælge bør klart også opvejes af hvad man vil med det. Jeg både spiller en del (og det i så høje opløsninger, og med så meget eye-candy som muligt med acceptable framerates), og så elsker jeg at benche og konkurrere. Til begge formål er det næstbedste bare ikke godt nok til at det for alvor bliver sjovt.
Det er meget muligt, faktisk endda overvejende sandsynligt, at der ikke vil være den store forskel i spiloplevelsen på x800pro, x800xt og 6800U, selv når man presser opløsning og af/fsaa langt op. Men der ER en forskel. Og det er nok for mig. Jeg har fuld forståelse for at mange har en mere "økonomisk" anskuelsesvinkel mht. anskaffelse af nyt computergrej end jeg har. Det kommer alt sammen an på hvad det er man vil, og hvad man har råd/lyst til at bruge på det.