Måske fejl His ati readon 9800 pro iceq

Diverse d.  25. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 189 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
25-06-2004 09:58:05
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa har lige fået ny Tower bundkort samt Readon 9800 pro iceq.

Alt instalation af xp uden problemer instalerede først ATI drivers fra CD rommen.
efter det hentede jeg Driver fra ATI hjemme side uden at afinstalere de Gamle drivers.

3dmark 2003 Køre de første test også den med sommerfuglen hedder natur toror jeg.
efter det kommer der en VPU recover fejl.

Instalerede det spil jeg normalt spiller meget ( Shadowbane )
spiller går der lidt tid sort skærm, må resette ud.

Instalere Farcry demo køre spillet i Very high i alt godt nok hagger det lidt men spillet fryser ikke går heller ikke i sort. Kan gå ud af farcry ganske normal efter et par mins spille tid.

Min Strømforsyning er på 360 w så det burde være ok

Det skal så lige siges at inde i system under enhedshåndtering kan jeg se at Readon 9800 kan ses 2 gange under skærm kort den ene er 9800 pro den anden er 9800 pro second kan det have nogen betydning på de ( små problemer jeg har )

Håber at få nogle gode råd til en løsning

Raskolnikov
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-06-2004 10:21:48
Svar/Indlæg:
1321/45
Prøv evt at disable "vpu recover". Dén funktion skaber flere problemer end den afhjælper.

Jeg har selv slået min fra "pr. default", simpelthen fordi jeg ikke gider eventuelle problemer. Af alle de mennesker jeg har læst gøre det, har INGENS GFX taget skade.

Så prøv det engang.

BTW. du skal altid sørge for at afinstallere dine gamle drivere. AT lade være er dårlig "stil". Det kan gå godt 1. gang, men du fylder din comp. med alverdens misk-mask, uden mulighed for at checke hvad der påvirker hvad...Bare et godt råd...

Så hvis problemerne fortsætter, så slet alt du kan finde af GFX drivere (brug evt. et program a la "drivercleaner")



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-06-2004 12:28:01
Svar/Indlæg:
4954/69
Jep slå det fra.. gør jeg også, havde samme problem i starten.. og mit gfx kører bare derud af nu..