Jeg ville lige tage denne tråd op, da jeg er ved at blive "taget godt og grundigt i røven" af dem (SHG).
Jeg har købt det meste af mit PCudstyr hos dem, men det stopper jeg altså pronto.
Min pumpe til et Asetek H2O-sæt begyndte at larme efter ca 5 mdr.s brug, og jeg sendte herefter hele sættet til rep (RMA) d. 25/1.
De sendte det ind til forhandleren d. 31/1, og da jeg ringede til dem d. 16/2, fik jeg at vide at de nok fik sættet retur ugen efter.
Jeg skrev så til dem d. 23/2 for at få en status (fik intet svar), skrev igen d. 25/2, hvor jeg fik svar samme dag fra en norsk supporter, som skrev at "de forventer svar i løbet af næste uge".
Efter at være godt træt af at vente på at fjolserne får fingeren ud, skrev jeg igen-igen til dem d. 8/3, hvor jeg forlangte at de sendte et nyt sæt til mig - dette har jeg stadig ikke fået svar på...
Hvad fan' kan man egentligt gøre, når de bare ignorere een?
Det er jo ikke en ny vare, så jeg kan vel ikke bare begynde at sende dem rykkere m. rykkergebyr, men hvad gør man? Nogen gode forslag??
Jeg har som skrevet handlet meget med SHG før i tiden, og har da også været ude for et par uheldige episoder med dem før, men jeg synes faktisk ikke, de kan være bekendt at behandle deres kunder som de gør.
Markedet er jo heldigvis efterhånden så stort her i DK, at det ikke længere er nødvendigt at benytte sig af SHG, og jeg synes faktisk også, at der er kommet mange andre I-netbutikker, der er lige så billige eller billigere end SHG (bl.a. bj-trading, som nævnt længere oppe i tråden).