Intel tilbagekalder 915

Litteratur d.  26. juni. 2004, skrevet af KIJ
Vist: 721 gange.

KIJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2004 20:09:52
Svar/Indlæg:
499/767
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Rune
 
Superbruger
Tilføjet:
26-06-2004 20:26:47
Svar/Indlæg:
153/22
Tsk tsk.. Intel x( I har virkelig dummet jer denne her gang! Sende noget på market inden det er ordentlig testet...



Poul_madsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2004 20:35:45
Svar/Indlæg:
133/22
#1

du mener igen ?

deres 1,13 Ghz PIII suuuukkk..

deres Italium II (staveplade?? ) Suuuuuuuuuuukkk





[G.N.U.]
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2004 20:41:44
Svar/Indlæg:
2175/21
de har sq nok en russisk kvalitetskontrollør......



Bugster
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2004 20:46:19
Svar/Indlæg:
172/6
#3 hehe ja det er sku sikker en eller anden stiv kvalitetskontrollør



Greforb
 
Superbruger
Tilføjet:
26-06-2004 21:40:38
Svar/Indlæg:
359/115
#2: Deres regnefejl i Pentium processoren for længe siden, suk!


Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-06-2004 22:34:19
Svar/Indlæg:
2453/80
haha! så kan de lære det de fjolser :e



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 05:35:01
Svar/Indlæg:
6531/410
nu skyldes det en fejl i produktion og ikke i modellen af chipsættet det kan vel ske for alle



Kim
 
Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 10:48:09
Svar/Indlæg:
772/50
"åååh albert, jeg kender ingen der er så! uheldig" hehe jeg har altid samlignet AMD vs intel tingen der lidt med Matador :) AMD er de nye der kommer og ser hvordan intel behandler folk som de ikke føler er fine nok. og det ændre AMD så på, hehe men ja ok man kan da ikke helt samligne de to ting fordi så skulle Intel gå ned her og ja, der går nok et stykke tid og det ville også være trælst hvis AMD mistede al modstanden. men ja hehe intel er da ved at have en go samling bummerte fra 2004 ;), godtnok siger de "kloge" intel-findes-der-andet?? folk at intel kan klare sig en masse år uden at tjene på deres processorer osv..hehe jeg giver dem en måned, fordi som nogen har regnet ud så er der sq nok et par eller tre(:P) højtbetalte forskere, som meget gerne skulle forske(og tjene penge)i et nyt produkt og det koster sq da knaster, og hvis folk bare fik nok og simpelthen ikke ga købe deres ting længere, ja hehe 1 måned, men ok det sker se'føllig aldrig, og det må heller ikke ske, kom bare til at tænke på det,´

hehe Matador, total yndlings serie ;) Mads Skjern = AMD's jern sk.....tror bare jeg tager mig en lur....



Black
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 13:28:20
Svar/Indlæg:
2749/122
Jeg ka ik lade værer med at fryde mig over at intel er sådan nogle spader. (jeg er hardcore AMD FAN) ;)

Men altså intel har faktisk lavet mange flere fejl ind AMD men altså det viser jo også bare hvem der er de bedste til at lave cpu´er Hehehe.

Nå men så blir det jo bare sjovt at se om de ka få lavet en cpu der engang ka komme til at slå AMD´s 64´ere for det tror jeg sku aldri at de får lavet.

og forøvrigt sorry for O.T
;)
og sorry hvis jeg har tråt nogle hardcore intel freaks over fødderne. :r





messiah
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 13:52:18
Svar/Indlæg:
235/53
Intel tjener stadig kassen... og i tifold af AMD's indtjening.

Jeg ville ønske al den snak om at Intel snart må dreje nøglen om osv. snart ville falde til jorden. Intel har lavet nogen bommerter, og indtil videre har Prescott'en været en begrænset succes... men hvad i AMD fanboys end tror, tjener Intel til stadighed flere penge på én måned end AMD gør på et år.



Poul_madsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 14:25:44
Svar/Indlæg:
133/22
#11

"tjener Intel til stadighed flere penge på én måned end AMD gør på et år"

Det ville jeg godt se bevis på!!!!



Kim
 
Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 14:27:55
Svar/Indlæg:
772/50
#11, der var ingen der snakkede om de snart lukker, det tror jeg heller ikke de gør, men intel tjener vist omrking det samme som amd for tiden at de så har en større virksomhed det er ingen i tvivl om, hehe kom bare til at tænke på den slags som dig der snakker om at intel tjener så meget og vil simpelthen aldrig nogensinde kunne dø og selvom barsebæk sprang osv. alt det der i-ved-ikke-hvad-i-snakker-om,-og-det-gør-jeg-heller-ikke snak, det er godt at amd kommer op i økonomi'en så de er sikre på at ikke blive slået ud, men uanset hvor store firmaer vi snakker om så skal der ikke mange fuckups ah den her slags før intel(eller AMD for den sags skyld) får den kolde skulder fra selv den mest indædt intel/amd fan. Og selv på kontor markedet kan intel måske begynde at frygte lidt den kommende sempron, men ja intel skal nok finde på noget, bare det ikke er flere prescott's og chipsets med fejl. men ja ingen lukker.



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 14:39:02
Svar/Indlæg:
4120/115
Det er jo heller ikke fordi AMD er helt uden fejl... Der er jo også lige afsløret at der var en fejl i A64 eller var det Opteron (kan ikke lige huske det?) Men AMD tilbage kalder jo ikke deres processorer...
så kan man jo tænke lidt over den 😉

Og desuden så drejede det som om et par tusinde chipsets, det er jo altså ikke alverden...



Kim
 
Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 14:47:12
Svar/Indlæg:
772/50
hehe jaja, den har jeg også hørt, det med opteron, var dog ikke sikker på helt hvad det var for en fejl ??, men ja det er der da ingen der kan benægte, at amd også har lavet et par fejl før, men fik amd ikke også en masse hårde ord kastet i nakken? så jeg kan ikke se hvorfor intel folk skal beskytte intel så meget når de selv er en flok mudderkastere(mange af dem) men som de skriver de betaler bundkort firmaerne tilbage osv. og ja så kan vi vist godt sige mange tusinder, og de skal jo også rette fejlen og alt muligt *mønt lyde* :D men ja intel har dummet sig bigtime med en så fucked processor som prescott, som de selv indrømmer har fejl, og nu har de jo så heldigvis reddet den her forholdsvis tidligt, men ja, man kan sq alligvel ikke lade være med at tænke LOL spader, det finder man sq da ud af før man går amok, men jka de er vel under et form for tidspres hehe ;)



The
 
Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 14:52:28
Svar/Indlæg:
613/20
jeg syntes nu intel skal have ros for at tilbage kalde deres produkter når der er fejl i dem... det beviser jo at de ikke vil snyde der kunder

men jeg syntes der er ved at være for meget Intel vs. AMD for tiden... husk.. uden den ene ville vi måske stadig sidde med en P2 til små 50.000kr....

men intel skal nu til at op sig lidt.... hvis ikke snart intel kommer med en 64bit til privat personer tro jeg de taber meget af market...



Micker
 
Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 15:42:21
Svar/Indlæg:
1012/98
#2 skal vi tage prescott med også??

I år består Intels arbejder af praktikanter og små børn fra afrika, Nice job Intel;) De har næsten ikke lavet noget nyt 100% fejlfrit i år, hva sker der for dem?



#17
KIJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 19:58:00
Svar/Indlæg:
499/767
Det er skam rigtigt at der er fundet en lille fejl på Opteron, som i et eller andet videnskabisk program vil kunne få computeren til at være ustabil. Samtidig er der fundet flere fejl på "Prescott", som er langt mere alvorlige... - de fleste af disse fejl er både AMD og Intel hurtige til at få rettet, ved hjælp af BIOS-opdateringer... :00



Abildhauge
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 20:08:39
Svar/Indlæg:
342/54
# 12 Du kan jo bare tjekke deres årsregnskaber

Uddrag fra 2003 og 2002
NET INCOME
2003 Intel 5,641 mia $ AMD -0,274 mia $ (Ja negativt)
2002 Intel 3,11 mia $ AMD -1,303 mia $(Negativt)

Så jo intel tjener vil flere på penge på bare 10 minutter end AMD gørpå et helt år for øjeblikket.. Skulle du få lyst til at tjekke efter kan du finde annual report på hver hjemmeside. Det er side 21 i AMD regnskab og 51 eller 58 i intels regnskab :p



Millum
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 23:06:17
Svar/Indlæg:
345/45
Øhh går i ikke lige alvorligt til værks her venner.Jeg syntes da det er fedt at amd er på vej frem så det gavner os alle.Jeg holder sku altid med de små og ja i øjeblikket er det amd der rykker.

Men helt ærligt så meget mudder kast på grund af en fejl i et chipset.

Det sker desværre tit i kæmpe virksomhedder at der kommer fejl og mangler fordi man mister en smule kontrol over sagerne.Men det er da prof at de tilbage kalder deres ting.



messiah
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 23:37:18
Svar/Indlæg:
235/53
19# Godt set. Diskussion slut.

AMD laver nogen kanon produkter for tiden, men alle diskussioner om økonomi - Intel vs. AMD er fuldkommen latterlige.



#21
KIJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2004 00:09:23
Svar/Indlæg:
499/767
#19 -->Øhh, ja, det er sidste år og forrige år = lang tid siden... De sidste to kvartaler har AMD skam fået et positivt resultat, men jeg er da ikke et øjeblik i tvivl om at Intel tjener flere penge på en måned, end AMD gør på et år - men den med de 10 minutter holder ikke i øjeblikket...

Jeg mener til gengæld også at den diskussion er lidt overflødig, da det langt fra gør Intels produkter bedre at de tjener penge, det har mange andre grunde. Peugeot sælger også flere biler i Danmark end Toyota, selvom sidstnævnte laver biler med færre fejl... :00



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2004 19:10:47
Svar/Indlæg:
3162/78
#15 no offence... men fuck hvor er det bare irreterne at læse det du skriver! prøv med nogle "." og lige lav et ophold en gang i mellem!





Abildhauge
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 10:14:24
Svar/Indlæg:
342/54
#22 Point taken.... 🙂

Min kommentar #19 havde intet at gøre med kvalitet at gøre. Blot var der er der hylede og ikke troede på at intel scorerede kassen i forhold til AMD....

Jeg siger go AMD(Er selv lige konverteret til AMD64 så de skulle gerne leve MEGET længe endnu og lave endnu bedre CPU'er).