Prøv at skrive e mail til Hitachi på deres support site. Spørg om det er muligt at købe et nyt print til den disk. Hvis ikke må du spørge Riska om han kan hjælpe.
Vær glad for du ikke har lavet det nummer med en Raptor disk....det har jeg desværre. WD sælger ikke nye print til deres diske.
Prøvede at få Riska til at lodde de små ben på. Han mente at der var access til disken, men da den kom tilbage til mig, var jeg desværre ikke istand til at få disken til at fungere. Ikke fordi Riskas job ikke var ok (for det har det helt sikkert været), men så vidt jeg kan se, er der desværre under lodningen blevet brændt en af de små baner på printet.
Nu har jeg så kontaktet een af mine venner. Han kender en gut som skulle være en ren troldmand til de ting....en gammel gut som i sin tid byggede sin første computer selv.....efter sigende helt fra bunden. Så får jeg at se om han kan klare den slags.
Den disk var også en del af et raid....nå, det kan jo bygges op igen hvis disken kommer til at virke igen. Ved mere om en måneds tid om det kommer til at virke igen.