harddisk prob

Diverse d.  27. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 277 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
27-06-2004 11:28:40
Svar/Indlæg:
0/11005
har prob med installation af min win XP pro. gør jeg det fra win 98 eller ME kommer der blå skærm frem der siger at computeren skal lukkes ned af sikkerheds årsager...

gør jeg det fra dos (booter fra cd) siger den at den ikke akn finde mine harddiske.. kun mit externe hvilket ikke er meget hjælp..

plzz help.. i bios siger den not detectet meen min raid kan godt se den?? what to do? det er to maxtor harddiske sata

regner med at det er de harddiske der driller??
måske skal jeg have fat i en XP startdiskette og boote fra den istedet for min ME start disk..??
gogge

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2004 11:34:48
Svar/Indlæg:
589/75
har du prøvt og installere sata driverne du kan når lige når den booter op ?? så skal du trykke f6 mener jeg læs i bund linjen :)

-eXo-

Superbruger
Tilføjet:
27-06-2004 13:58:19
Svar/Indlæg:
172/48
Nu ved jeg ikke hva bundkort du har men hvis SATA er intrigreret på bundkort så er der helt sikkert fulgt en diskette med hvor driveren ligger på.

så når du indstalere fra bios og den den begynder at læse (setup blå skærm med proces linje i bunden). skal du trykke F6 efter ca 10 sekunder men den skriver det også i bunden og så beder den om diskette med driveren. og så følger du bare indstruktionerne.