Synes det var helt vildt fedt dengang det ikke var ude og vi måtte gå og savle over billederne på producentens hjemmeside, men nu hvor det er kommet ud synes jeg faktisk jeg er lidt skuffet over nogen af detaljerne, men dog klart et af de federe kabinetter og slår da ThermalTake med flere længder ;)
Ja et udemærket kabinet ... jeg har også selv lige købt et fra m-e.dk ...
Men der er en skuffende ting ... og det er de 2 hakker der er i toppen (det skyldes kabinttets opbygning) ... og så er det ret besværligt at skulle montere/afmontere harddiske .... front stykkerne skal vrikkes ud med en skruetrækker ... og så skal man skrue så forbanned mangen skruer ud og i ...
Men ud over det ... så er det et rigtigt nice kabinet ... og rigtig dejligt at der er hjul med ... :)
#4 ... på mit kabinet ... er der i toppen lige bag plastik fronten 2 små hakker i overfladen ... og de skyldes helt sikkert, at rammen til 5'1/4" drevpladserne rammer toppen af kabinettet lige der... det sidder det for meget i spend ...
Og nej man får ikke crossflow fan'en med ... det er ekstra udstyr ...
Og ja jeg synes også at 120mm blæserene er gode ... men jeg ville nu helre bytte en af de 2 120mm blæsere ud med cross flow fan'en ... da den er meget sværre at få fat i, end en 120mm blæser ...
Men som Tech Show sagde ... den koster 299kr (shg.dk og m-e.dk) ... hvilket er rimelig dyrt for sådan en blæser synes jeg ... så jeg kan godt undvære den ...
jeg kan ikke fordtå, hvor de ikke ahr gjort plads til en 1200mm blæser, istedet for en 80mm, i siden af kabinettet... dette er hvad jeg nok mest negative, som jeg har fundet om kabinettet, ud fra de tests som jeg har læst.
#12 ... ja de fjerner faktisk en hel del mekanisk støj ... meen efter som at de sidder så forbanned tæt på en nærmest åben front ... så kan man sagtens høre sine harddiske (har 4stk WD af ældre larmende modeller) ...
Såe nej det er ikke noget som virker nær så godt som hvis man foreksempel har en lydisoleret harddisk box ...
Edit: Grunden til at jeg ikke er helt tilfreds ...med lyddæmpningen, er at jeg tidligere havde harddiskene siddende i NC NoVipe harddisk rammer i et kabinet som var med lyddæmpnings måtter ...
Og der er det jo klart at når man går fra fuldstændig lydisolering til næsten ingen så larmer det en del mere ...
Men altså med harddiske som ikke larmer så meget der skulle jeg ikke kunne se noget problem ...
#14 ... det er bare et spørgsmål om at modificere en anelse (bore 4 nye huller) ... så kan man sagtens få en 120mm blæser til at sidde der ... og sågar også større blæsere ...
#3 de 6-8 skruer ved HD'erne er kun til for at beskytte under fragten, efter du har modtaget kabi'et kan du smide dem væk - ellers rigtig nice kabi, som desværre er alene hjemme da jeg passer hus *piv* :)
#17 ... ja man behøver ikke skrue dem fast ... men når man som jeg tit plejer at flytte rundt på min computer ... så er det en god ide at harddisk box'en er skuet fast ... og det samme gælder for optiske drev ... og blandt andet min digi doc ... hvis man ikke skruer drev fast ... så sidder de en anelse løst ... og det giver en dårlig fornemmelse hvis man for eksempel trykker på eject knappen på mine optiske drev ...
#19 ... jeg har også købt hos m-e.dk ... til samme pris...
#21 ... Jeg tror der går lidt tid endnu før man kan finde tilbehøret i danmark ... kabinettet er jo dårlig nok kommet til landet endnu ... og den der cross flow fan er jo heller ikke til at købe nogen steder endnu ...