-> #22
Se dér er jeg så uenig med dig...
Mit Lian-Li er pænest! :e
Arj.
Jeg er af samme holdning (mht. profiler). Jeg har nok mere tolerance over for en bruger jeg kender, end en konfi (no offence) der bare prøver at spille smart. Så er der selvfølgelig dem som ikke kan gøre for det, og man lige fortæller at de er kommet til at skrive forkert.
Generelt, så er problemet med fejl/snyd i profiler tysset rigtig godt ned. Der har været en del arbejde i kulissen med det. Og dem/ham/den (:00) skylder vi en stor tak.
Men som det før er blevet sagt. Så må det være meget op til folk selv at vurdere. De vinder jo ikke noget ved at spille smarte. Overhovedet ikke. Vi har så meget jantelov, at de bliver pillet ned promte.
Men der er så til gengæld også respekt til dem der gør det ordentligt og hæderligt.
Jeg går ikke selv så meget op i f.eks. 3Dmarks. Men jeg kan sgu godt forstå, at dem der gør, bliver ret så pissed over en gnalling der kommer og spiller smart med hans super-duper-bærbare computer der kan score over 50k i 3Dmark01.
-> Alle
... så det er op til os, at vurdere.
Jeg kan omvendt også godt forstå dem, der bliver lidt irriteret over folk der kun godtager prime, som den eneste indikator.
Nu har jeg imidlertidig det problem, at prime får min computer til at gå ned. Uanset om den er overclocket eller ej.
3Dmark01SE b330 kører heller ikke optimalt når min computer er overclocket, og det samme gælde: 3Dmark03, Sandra CPUburn og nogle andre programmer.
Men jeg kan game uden problemer. Min computer kan rendere uden problemer. Jeg kan arbejde i timevis uden problemer...
Er min computer så ikke stabil?
Det mener jeg nok at den er.
Lige så vel, som dem der kun skal bruge computere en times tid af gangen, også mener at deres computer er "stabil".
Så det er noget med, hvordan vi argumenterer.
Men som sagt: Jeg kan blive lidt muggen på begge parter, når de bare står og smidder med mudder, i stedet for at overclocke og klappe hinanden på skuldrene. For det er sgu det, vi er her for! :e