#19, du har da vist fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen. ;)
Jeg argumenterer stille og roligt - der er absolut ingen grund til at hidse sig op.
1. Jeg kan ikke se, hvordan jeg bevæger mig væk fra udgangspunktet i denne tråd, der er et konkret spørgsmål om Prime95's betydning. #0 har haft problemer med stabiliteten af sin computer pga. en ulåst APP/PCI. Efterfølgende har haft en rimelig stabil computer dog uden at kun køre Prime95, indtil han hævede vCore en smule. At en computer går fra ikke at kunne køre Prime95 til at kunne køre det i timevis ved at hæve vCore en smule, er vist i normale oc termer at betragte som øget stabilitet.
2. Jeg har på intet tidspunkt påstået, at det var andet end Prime95, der fuckede up.
3. At du som nok en af de eneste herinde ikke kan køre Prime95 ved standard hastighed, ændrer ikke ved mit synspunkt - Prime95 fejler som udgangspunkt ikke noget, og der må dermed være noget i din maskine, der ikke 100% i orden. At det forholder sig sådan gør ikke mig snæversynet, som du påstår, men nok nærmere omvendt, idet du argumenterer (og hidser dig op) i en tråd, hvor dine argumenter er farvede på et tyndt og egoistisk grundlag og dermed irrelevante for #0.
Jeg kan sagtens forstå, at du ikke tager dine oplevelser med Prime95 synderligt alvorligt, når det ikke engang kan køre ved standard clock, men det er altså ikke normen (er måske en speciel ting med dine rd ram - hvad ved jeg).
Og selvom det ikke lader til at være gengældt, så har jeg stadig noget til overs for dine argumenter, sålænge du holder dig til kammertonen... ;)