#22 Det var da fantastisk at man skal finde sig i den slags ubehøvlet sprog. Det er da helt i orden at man har forskellige holdninger, men derfor behøver du ikke at disse folk på den måde. Det er da for barnligt...
Herinde snakker man pænt, vi er her jo alle sammen for at hjælpe hinanden eller få hjælp hvor vi mangler.
Og hvis det ikke passer dit temperament, kan du jo evt. prøve at finde et andet sted at komme af med dine agressioner.
Med hensyn til det oprindelige spørgsmål i denne tråd, så vil jeg helt klart også anbefale at du går efter én stang 512 MB RAM. Så kan du altid købe én stang mere på et senere tidspunkt når du igen skal opgradere CPU.
Det ville heller ikke være dumt at se om du kan få en 128 MB udgave af GeForce 4200.
Mht. Asrock bundkortet, så er det rigeligt hvis du ikke går efter det vilde OC system, men bare vil have et stabilt og billigt system. Asrock er jo ASUS' "billig mærke" så helt dårlig kval kan det jo ikke være.
Det kommer selvfølgelig alt sammen an på hvor mange penge du har til rådighed, men jeg synes du skal overveje mine forslag.