Outlook 2000 virker ikke

Software d.  29. juni. 2004, skrevet af per_folmann
Vist: 536 gange.

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2004 13:46:08
Svar/Indlæg:
176/83
Hej!

Jeg har et problem med min Outlook 2000 Premium her på jobbet, og vi har nu prøvet næsten alt tænkeligt, men intet hjælper, den skriver "standartmapperne til e-mail kan ikke åbnes. Der er fejl i filen G:/WGPO0000.pst luk alle postaktiverede programmer og brug reparationsværktøjet til Indbakke."
De andre maskiners Outlook virker fint nok ( både Win 2000, NT4, og XP), og de kan godt bruge den fil på serveren som min maskine siger at der er fejl i, vi har prøvet at geninstallere Outlook, oprette en ny postkonto til mig , men intet hjælper...!
Der er installeret alle servicepacks.
Hvad er reparationsværktøjet til Indbakke, og hvor finder jeg det.?
Hvad gør jeg.?

Med lækker hilsen

Per

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2004 14:56:39
Svar/Indlæg:
1262/95
Rep. værktøjet til Outlook finder du under "Hjælp" menu-punktet, såvidt jeg husker.

Jeg håber du har skrevet forkert i g:/ fordi ellers er det nok der din fejl ligger. Du mener vel g:\ ?

Derudover skal du jo lige sikre dig at du rent faktisk har et drev der hedder g:\ og hvis det er et netværksdrev at du har tilladelse til at læse/skrive til den fil/mappe.

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 12:59:59
Svar/Indlæg:
1262/95
#2 Har du også kontrolleret at du har de nødvendige rettigheder til g:\
Du skal jo helst kunne læse derfra og skrive dertil

ChickenCasual

Superbruger
Tilføjet:
07-07-2004 10:11:45
Svar/Indlæg:
41/2
heh hvad skal du da med en så stor .pst fil. ;)

er der blevet angivet et hvis antal Mb i må bruge på jeres G drev ??
En hel anden ting er, Er du sikker på den .pst fil ligger på G drevet og ikke aktuelt ligger på lokal drevet ?? hvilket normalt er default for .pst?

Jeg går ud fra i connecter til en E-Mail sever!! Har du været inde i E-Mail Konti og tilføje en ny konto ? der så bare er den samme som din ? men retter de forskellige adgange mm.