Swiftech MCP 600 ønskes, men hvor??

Vandkøling d.  30. juni. 2004, skrevet af Ascanius
Vist: 216 gange.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 16:46:26
Svar/Indlæg:
725/128
hej jeg har været på udkig efter Swiftech MC 600 da det jo er en dejlig lille pumpe lige til at sætte til som både yder bedre end Eheim 1048 og som også larmer mindre.

Men hvor faaaeeeen er den på lager.

Jeg takker mange gange på forhånd til den elskværdige person der kan sætte mig i et nærmere bekendtskab med den her lille labre blå tingest.

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 17:02:55
Svar/Indlæg:
3712/44
Det er en fed pumpe, helt klart, jeg har den selv. Jeg kan desværre ikke se hvem der har den på lager, men mht. størreslen, så synes jeg nu ikke den er specielt lille, faktisk synes jeg den er temmelig stor, i hvert fald i forhold til Hydor L20 og L30 pumperne.

Hvis den skal være stille skal du hele rikke skrue den fast, for så sår den hele kabinettet til at ryste som ind i h**vede. Men sætter du den bare på en plan flade uden at spænde den fast så siger den ikke meget.

Mener også Studiedata er importør af Swiftech i DK, så hvis de ikke har den, tror jeg ikke der er andre i DK der har den. Er du evt. frisk på at købe fra udlandet?

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 17:07:14
Svar/Indlæg:
725/128
Jeg er frisk på at købe hvor man kan betale med VISA og helst hvor portoen stadigt ikke er helt skruet i vejret.

Skal have noget godt 12 volts i den her HPTC kasse.

Så kom endeligt med nogle steder hvor den ER på lager, det vil være en usigelig stor hjælp.

Vil igen sige tak til dem der hjælper mig med dette, det bliver så godt at få fat i den fætter til mit lille projekt her.

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 18:48:52
Svar/Indlæg:
3712/44
Jeg har tidligere købt hjem fra Frozen CPU i USA, jeg ved ikke om der er nogen europæiske forhandlere der har pumpen hjemme. Du skal i alt fald IKKE handle hos overclokers.se, de svarer bare aldrig på mails eller noget.

Her er et link, han sender i alt fald til DK, omend det nok bliver lidt pebret... http://www.frozencpu.com/cgi-b...

Myth

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 19:00:34
Svar/Indlæg:
675/55

BJ-Trading er til at snakke med, jeg har bestilt en hos ham og han ville prøve at få en hjem.. måske kan du bestille og så kan han bare få 2 hjem!

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 20:16:04
Svar/Indlæg:
725/128
Hej og tak for hjælpen.
Jeg bestiller ikke ved Frozen, der havde også jeg selv set pumpen, men den porto fra USA af er større en pumpens egen pris hehe.
Det er nød til at være fra et land vi er forbundet med så det ikke behøver koste så meget i porto.

Har snakket med ham fra BJ Trading før, men han snakker meget, så tror jeg springer fra med mindre der er noget HELT sikkert på færde der.

Gid der var en tysk eller engelsk side der lige havde den liggende.

Syntes forresten også Paypal er gay, burde hedde Gaypal :i

sgt.hp

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 20:40:21
Svar/Indlæg:
436/69
----

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2004 20:57:29