Omrkring vandkølingen ... så er det jo ikke lige min smag at smide det hele i 2 stk 51/4" drevpladser... men det ser da ud som de er sluppet meget godt fra det ... Men der er vist kun lige kølings effekt nok i den radiator til at klare at køle en processor...
ja det ser sku da godt ud, men jeg synes ikke de temps er så gode... så kan man godt få noget andet der køler bedre for de penge... og hele to drev pladser...
200$ er ca 2000 d.kr når du skal have fragt told, moms og en distributørs avance med..måske endda omkring 2300-2500kr.... og synes altså ikke performance er noget at skrive hjem om...mit luftkøling gør det faktisk lige så godt....
#6 ja rolig nu! hehe, fandt den inde på newegg og ja det passede meget godt med de der 1300,- dkk og det plejer ikke være voldsomt meget dyre i DK hvertfald ikke i 1K dyre :|.
#8 ... jeg tror ikke du får plads til en Black ICE Extream ... ikke når boxen kun fylder 2 drev pladser... der er der jo max plads til en 80mm radiator ...
Men du kan jo så smække radiatoren ind et andet sted ... som en ekstra radiator ...
Ja jeg havde tænkt mig at placere den i bunden af kabinettet. Og så lade vandet løbe igennem den, først og så ind i aguagate og så videre til CPU. Tror du det er nødvendigt at sætte en ekstra pumpe på også hvis man vil udvide til også at køle VGA og Chipset?
Tror du man kan få nogle fine temps ud af sådan et setup?
Er nemlig meget tændt på det aquagate da jeg har en del fra coolermaster i forvejen.