Hej...
Jeg sidder med en Barthon 2500+, asus a7n8x-x mobo, 2 x 512 mb DDR PC 3200 ram, Ati 9800 Pro osv system...
Jeg kan sagtens clocke cpu til 3200, men den kan ikke loade windows... Den siger vsyc out of range på skærmen og genstarter... sådan fortsætter den... Nogen som har nogen ideer til hvad jeg kan gøre??
jeg har:
11 x 200, vcore 1.675, Aperture size 256, AGP 66 mhz, timing 3T, 3,3,8 (har prøvet forskellige timings)
Jeg har 2 bundkort liggende faktisk, et a7n8x-x og et a7n8x-Deluxe... Jeg har nu prøvet med begge bundkort, og skal op på vcore på 1,850 v før jeg får noget resultat.. Men kan ikke få systemet til at være stabilt nok til at det kan bruges... Når helt ind i windows, men så genstarter den af sig selv. Mit mobo temp er på 24-26 grader og cpu temp på 45 grader. Jeg har forsøgt alle ram timings, lige lidt hjælper det.
har også prøvet modded bios så jeg kunne stille på vdd "chipset" og havde den helt oppe på 1.9 v, rammene har jeg også prøvet at give mere voltage men samme resultat hver gang.
Man må sige at det vidst ikke kan lade sig gøre på de bundkort jeg har tilrådighed:
Hvad gør jeg så nu??
Køber et andet bundkort?? i så fald hvilket??
Køber en 3200+ og bruger et af de bundkorts jeg har tilrådighed?