Elitebruger
Tilføjet:
01-07-2004 17:02:24
Svar/Indlæg:
23132/740
Dette er ikke reklame eller noget. Men blot en lille solstråle...
Min fatter og jeg tog en gang i april, tilbuddet om en opgradering fra 512/128 til 512/512 til os. Vi bestilte og fortsatte vor hverdag som hidtil.
Når jeg uploadede hjemmeside kunne jeg dog ikke se nogen ændring.
Den forblev ved med at skrive 12-14Kb/s. Det passede jo ikke helt overens med hvad vi var blevet lovet. Vi tjekkede lige vores fakturaer igennem og ganske rigtigt! :l
Tele2 havde faktureret os for en 512/512, men vi havde godt nok kun en 512/128 (efter hvad jeg kunne regne mig frem til ;)).
Jeg synes ej heller, at det kunne passe med, at når jeg kørte webcam, at det ikke gik synderligt bedre end det før i tiden havde gjort. Igen: en indikator på at det kun var en 512/128 vi sad med.
Det resulterede i, at jeg nyligt skrev en e-mail til Tele2. Om de kunne redegøre for hvad der skete...
Vi fik her i dag en mail tilbage. Hvor en Mr. X lover, at som godtgørelse at booste vores forbindelse til 2048/512... men ak!
To minutter efter får en endnu en mail. Den stakkels mand beklager sig, og undskylder at med vores kobber, kan det "kun" blive til en 1024/512.
:00
Dette sker, som følge af, at de havde opdateret deres faktureringssytem og ikke deres forbindelser (Hmm :l). Men ikke desto mindre sidder jeg nu med en 1024/512. Og det kører ok.
Dette skulle være godtgørelse, da han ikke kunne give os økonomisk bistand. Men fuck det! :e
Det her kommer både min fatter og jeg til gode! 8)
Så det var god service fra Tele2's side... way to go! 8)
Det opvejer næsten "alt det andet" ;) :p